دستفروشان چهار راه ولیعصر ساماندهی می‌شوند

ایسنا نوشت: شهردار منطقه ۱۱ از آغاز طرح ساماندهی دست فروشان چهار راه ولیعصر خبر داد.

دستفروشان چهار راه ولیعصر ساماندهی می‌شوند

نصرالله آبادیان صبح امروز در حاشیه تهرانگردی مسجد جامعی با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ساماندهی دست فروشان چهار راه ولیعصر گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با شورای تأمین بازارچه‌ای در چهار راه ولیعصر در یک زمین ایجاد شده است که دستفروشان راسته ولیعصر را در این بازارچه ساماندهی خواهیم کرد.

وی با بیان این که در این بازارچه 100 غرفه وجود دارد همچنین با هماهنگی منطقه 6 زمینی در خیابان ولیعصر برای ایجاد 300 غرفه دیگر در نظر گرفته شده است،اظهارکرد: برآورد ما این است که 460 دستفروش در راسته خیابان ولیعصر فعالیت می‌کنند و می‌بایست نسبت به ساماندهی آنها اقدام کرد البته بخشی از آنها اتباع بیگانه هستند که در قالب کارگر برای مافوق خود کار می‌کنند و در این میان نیز برخی افراد که دارای سابقه کیفری هستند نیز وجود دارد.

آبادیان با اشاره به این‌که با توجه به رویکرد دادستانی در اجرای این طرح امیدواریم این ساماندهی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه یابد، گفت: براساس مصوبات مقرر شده است که در پایان اردیبهشت ماه گزارشی در مورد اجرای این طرح ساماندهی به شورای تأمین ارائه کنیم و نقاط مثبت و منفی آن بررسی شود و آسیب شناسی‌های لازم انجام گیرد تا در صورت امکان این طرح پایدار باشد.

وی در مورد ساماندهی میدان شاپور نیز با بیان این که از ابتدای سال جدید بهسازی میدان وحدت (شاپور) آغاز می‌شود. در این طرح نسبت به جداره سازی، محوطه سازی و غیره اقدام می‌شود.

4747

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان