سردار باقری رحلت آیت الله مومن را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت آیت‌الله مومن را تسلیت گفت.

سردار باقری رحلت آیت الله مومن را تسلیت گفت

 به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، در پی ارتحال آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، این ضایعه مولمه را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و اناالیه راجعون

 رحلت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب، امام و رهبری؛ حضرت آیت الله محمد مومن (ره)، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

 بی‌شک، فقدان آن فقیه وارسته و ژرف اندیش که نقش آفرینی‌ها و مجاهدت‌های وی در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز تبلیغ و تبیین علوم و معارف دینی و تربیت و پرورش طلاب و دانشجویان انقلابی و فهیم، برای نسل‌های امروز و فردای کشور به ویژه جوانان آموزنده و الهام بخش است؛ ثلمه‌اى بزرگ برای اسلام عزیز، حوزه‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

 این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم و فرزندان ارجمند ایشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم فرزانه، انقلابی و ولایتمدار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و یادگاران معزز صبر و پاداش الهی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان