از موراتا تا کوواچیچ

چلسی؛ شوک محرومیت و یک دنیا ابهام

باشگاه&#۱۶۰;چلسی امروز از سوی فیفا به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، اوضاع بدتر از این نمی توانست برای چلسی پیش برود. در شرایطی که آبی های لندن در لیگ برتر وضعیت نامطلوبی دارند و روی دور باخت هستند، حال از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی نیز محروم خواهند بود. 

 

 

 

 

مائوریتزیو ساری که خطر اخراج را بیش از همیشه حس می کند، حالا با معضل عدم تقویت تیم در تابستان و زمستان آینده نیز روبرو خواهد بود.

این محرومیت تبعات فراوانی برای چلسی و دیگر باشگاه ها به دنبال دارد که مهمترینش به قضیه ادن هازارد مربوط است. ستاره بلژیکی که تصمیم خود برای ترک چلسی و پیوستن به رئال را گرفته بود  حالا به نوعی محکوم به تمدید قرارداد و نشان دادن حس وفاداری خود است و به این ترتیب یکی از اهداف نقل و انتقالات رئال مادرید منتفی خواهد شد.

چلسی زمستان امسال کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی دورتموند را به خدمت گرفت و این محرومیت نیز خللی در این انتقال وارد نخواهد کرد و پولیشیچ بدون مشکل از تابستان  به چلسی ملحق خواهد شد.

نکته قابل توجه گسیل 41 بازیکن از چلسی به باشگاه های دیگر با انتقال قرضی است. این یک عادت قدیمی در باشگاه چلسی است که بسیاری از بازیکنان بعضا جوان خود را برای کسب تجربه راهی تیم های دیگر می کند. با شرایط پیش آمده، قطعا سران باشگاه اقدام به بازگرداندن تعدادی از آنها خواهند کرد.

آلوارو موراتا، میچی باتشوایی، تیمو باکایوکو، کندی، میسون ماونت، از مهمترین بازیکنانی هستند که چلسی را به مقصد باشگاه های دیگر به صورت قرضی ترک کرده اند.

موراتا با قراردادی 18 ماهه به اتلتیکو رفته، باکایوکو در میلان توپ می زند، باتشوایی  پس از دو انتقال قرضی نافرجام به دورتموند و والنسیا حالا برای پالاس بازی می کند، کندی در نیوکاسل خوش می درخشد و ماونت نیز زیر نظر لمپارد در دربی کانتی کسب تجربه می کند.

چه بر سر این بازیکنان خواهد آمد؟ آیا ساری که به موراتا و باکیایوکو علاقه ای ندارد به بازگشت شان نظر مساعد خواهد داشت؟ 

همچنین متئو کوواچیچ که از رئال قرضی برای چلسی بازی می کند نیز باید به رئال برگردد و در این بین باید دید که وضعیت گونسالو ایگواین که اخیرا از یوونتوس به صورت قرضی راهی چلسی شده چه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان