واکنش سرمربی زنیت به رویارویی با ویارئال

سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ به رویارویی با تیم ویارئال اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی زنیت به رویارویی با ویارئال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت سن‌پترزبورگ شب گذشته (پنجشنبه) با درخشش سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی 3 بر یک از سد تیم فنرباغچه ترکیه گذشت تا راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا شود. این تیم روسی در این مرحله با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی یوفا برابر تیم ویارئال اسپانیا قرار می‌گیرد.

سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره رویارویی با حریف اسپانیایی گفت: تمام تیم‌های اسپانیایی به خوبی توپ را کنترل می‌کنند و در بازی‌های خانگی بسیار قدرتمند هستند. اسپانیا یکی از قدرتمندترین لیگ‌های دنیا را دارد و بدین‌خاطر ما منتظر 2 بازی سخت با ویارئال در لیگ اروپا خواهیم بود. باید ببینیم چه اتفاق‌های در این 2 بازی برای زنیت رخ خواهند داد. امیدار هستم ما در این 2 بازی نمایش باکیفیتی را ارائه  دهیم و باید با تمام توان و اعتماد به نفس کافی در میدان حاضر شویم.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ روز 7 مارس (16 اسفند) در بازی رفت میزبان تیم ویارئال اسپانیا است و بازی برگشت نیز روز 14 مارس (23 اسفند) برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در این رابطه گفت: همیشه بهتر است در بازی نخست میهمان باشید زیرا می‌توانید نقشه بازی را برای بازی برگشت تغییر دهید و نیازهای خود را درک کنید. به هر حال 2 بازی پیش‌رو داریم و بنابراین با این واقعیت از زمین خودمان باید شروع کنیم.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان