ادعای عجیب مدیرعامل تراکتور؛ سایپا اعتصاب نکرده!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادعا کرد که خبر اعتصاب اعضای تیم سایپای تهران صحت ندارد و تمرینات این تیم به طور منظم برگزار می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، اینطور که از شواهد مشخص است و در اخبار منتشر شده بازیکنان تیم سایپای تهران طی روزهای پنجشنبه و جمعه اعتصاب کردند و تمرینات خود را انجام ندادند. همچنین مربیان باشگاه سایپا نیز در مصاحبه های خود از مشکلات مالی گلایه و عنوان کردند که این مشکلات تیم را از هم می پاشد. این اتفاقات در حالی رخ داده که سایپا فردا در هفته نوزدهم لیگ برتر باید به مصاف تراکتورسازی برود.


در آستانه این دیدار حساس ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتورسازی ادعای عجیبی را درباره سایپایی ها بر زبان آورده است. او اعتقاد دارد که خبر اعتصاب بازیکنان سایپا صحت ندارد و بر خلاف ادعای این باشگاه تمرینات بازیکنان تیم نارنجی پوش در کمال آرامش در حال برگزاری و این مساله یک شو بوده است. بهتاج در این خصوص به باشگاه خبرنگاران گفت: «من به تیم‌های دیگر کاری ندارم و فقط وضعیت تیم خود را پیگیری می‌کنم، اما تا جایی که اطلاع دارم تیم سایپا به طور مرتب تمرینات خود را انجام می‌دهد و اعتصابی در کار نیست.»


این اظهارنظر مدیرعامل سایپا قطعا می تواند واکنش سایپایی ها را در پی داشته باشد و باید دید در آستانه مسابقه فردا چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان