رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد؛

دستگیری زوج قاچاقچی موادمخدر در بدو ورود به پایتخت

سرهنگ بخشنده از دستگیری زوج قاچاقچی موادمخدر در اتوبوس مسافربری خبر داد.

دستگیری زوج قاچاقچی موادمخدر در بدو ورود به پایتخت

دستگیری زوج قاچاقچی موادمخدر در بدو ورود به پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری موادمخدر از استان‌های جنوبی خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات مشخص شد که متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافر با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال محوله را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادرشد، تصریح کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، اتوبوس مسافربری در اتوبان شهید کاظمی شناسایی و پس از متوقف کردن خودرو، ماموران موفق به دستگیری این زوج قاچاقچی شدند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مقدار 29 کیلو و 50 گرم موادمخدر که جاسازی شده بود کشف و این زوج به همراه راننده اتوبوس به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

زوج قاچاقچی موادمخدر در بدو ورود به پایتخت بازداشت شدند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان