معرفی هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی ؛ ۵ ستاره

از بهترین هتل های ۵ ستاره دبی، می توان به سراغ هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی رفت. در مرکز تجاری دبی که استخری روباز در پشت بام خود دارد

هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی ؛ Grand Millennium Hotel Business Bay

از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، می توان به سراغ هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی رفت. در مرکز تجاری دبی که استخری روباز در پشت بام خود دارد. همچنین تراسی رو به شهر و نهر دبی را درون خود جای داده است. از این ایوان می توانید تمام برج های دبی، این شهر رو به پیشرفت را ببینید. تفریحات بسیاری را در این هتل جدای از رستورانی با غذاهای عالی می توانید داشته باشید. اتاق های هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی Grand Millennium Hotel Business Bay تمام امکانات مورد نیاز شما را فراهم نموده و در دسترستان قرار داده است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز، فرودگاه بین المللی دبی است. در متن زیر، مجله الی گشت خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی را بیان می کنیم.

هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

خدمات رفاهی هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

از جدیدترین هتل های دبی است که در سال 2018 ساخته شده است. در این هتل، میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان راهنمایی می کند. اگر برای کار به دبی سفر کرده اید، مرکز تجاری، اتاق های کنفرانس به تعداد 11 اتاق و البته پارکینگ با نگهبانی رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. تمام امکانات ملاقات در این اتاق ها قرار داده شده است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و هر چه لازم دارید بخرید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، می توانید از این هتل، لیموزین یا ماشین کرایه کنید.

خدمات رفاهی هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

ورود به هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد شروع می شود. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. ساختمان هتل، 19 طبقه بوده و تنها یک برج دارد. اقامت کودکان در هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی رایگان است و اگر نیاز به تخت اضافه دارید، باید مبلغی را برای آن بپردازید. دیگر امکانات هتل را در جدول زیر خواهید خواند:

صندوق امانات در میز پذیرشآسانسور
اینترنت وای فای رایگان در فضاهای عمومی و اتاق هاوجود صرافی و تبدیل ارز
خدمات صبحانه در اتاق     کافی نت
فضایی برای افراد غیر سیگاری یا سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتچترهای آفتابگیر
روزنامه در لابیخود پرداز
فروشگاهقهوه و کافی در لابی
چک این سریعتهویه مطبوع در کل فضاهای هتل
امکاناتی برای افراد ناتوان مانند ویلچرآرایشگاه
خدمات شبانه روزی اتاق هاترانسفر فرودگاهی

کارکنان هتل به 5 زبان صحبت می کنند که زبان های انگلیسی، روسی، ایتالیایی و عربی هم در میان آن ها وجود دارد.

خدمات هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

امکانات تفریحی هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

در فضای باز تراس و ایوان و همچنین در کنار استخر، مبلمان و راحتی برای نشستن و استراحت قرار داده شده است. در پشت بام آفتابگیر هتل می توانید به سراغ استخر و همچنین کافه کنار آن بروید. در استخر روباز هتل شنا کنید یا اگر مایل بودید، به باشگاه تناسب اندام بروید. برای کلاس های یوگا یا تمرین های ورزشی می توانید مربی خصوصی بگیرید. باشگاه هتل با امکاناتی همانند تردمیل و وزنه های متعدد تجهیز شده است. اتاق زیبایی و آرایشگاه، جکوزی، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار هم از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره دبی است. استخری و دمپایی از جمله این امکانات است.

امکانات تفریحی هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

رستوران هتل:

بوفه صبحانه هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در  رستوران هتل، دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و تنها رستوران هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی نمایی رو به شهر را در ارتفاع فراهم می نماید. این رستوران انوع غذاهای بین المللی را فراهم می کند. تمام وعده های غذایی هم می توان در آن سفارش داد. همچنین کافه ای نیز بر روی پشت بام هتل آماده سرو انواع دسرها و نوشیدنی ها خواهد بود.

رستوران هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

امکانات اتاق های هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و کودکان خود داشته باشید. برای خانواده های مهمان، امکان دسترسی به استخر، تخت اضافه، خدمات شستشوی لباس، اینترنت وای فای و دیوارهای ضد صدا فراهم خواهد بود. ملافه های اتاق ها تمیز بوده و در یخچال کوچک اتاق ها، بطری آب معدنی رایگان قرار داده شده است. تعداد اتاق های این هتل، 251 اتاق است و میز کار راحتی برای کار با لپ تاپ و روزنامه رایگان دارند. اینترنت وای فای رایگان، تلویزیونی 55 اینچی با شبکه های جهانی و سیستم خاموش کننده اتاق ها از دیگر امکانات آن هستند. بعضی از اتاق ها، میز مطالعه و مبلمانی زیبا در فضای نشیمنی مجزا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند. تمام امکانات شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان و مسواک و … درون حمام ها قرار داده شده اند.

تهویه مطبوعیخچال
نظافت روزانهتلویزیون صفحه تخت و تلفن
کافی میکس و چای سازخدمات خشکشویی در صورت درخواست
فضایی برای افراد سیگاریوان حمام عمیق و دوش
سشوارحوله ها و حوله لباسی
تخت تاشو اضافهگاوصندوق
خدمات اتواتاق های موکت شده
پرده های ضخیمدیوارهای عایق بندی شده
دمپاییتخت های بدون آلرژی
تخت اضافهاتو و میز اتو
  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت الی گشت بزنید.

امکانات اتاق های هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

 انواع اتاق های هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از دبی و جمیرا رزیدنس بیچ را داشته باشید. در حمام ها وان قرار دارد.

  • اتاق سوپریور کینگ: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره بزرگ است. در این اتاق دو مهمان می توانند اقامت داشته باشند. اگر تمایل داشتید می توانید یک تخت چرخ دار یا تاشو اضافه هم بخواهید.
  • اتاق دولوکس تویین: دو تخت یک نفره دارد. ظرفیت این اتاق تا اقامت 3 نفر می تواند افزایش یابد. قابلیت اضافه نمودن تخت دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد نیازتان را در این اتاق هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی پیدا خواهید نمود. تخت دو نفره کینگ بزرگی در آن قرار داده شده است. ظرفیت این اتاق تا 3 نفر است.
انواع اتاق های هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی
  • اتاق سوپریور کینگ با نمای کانال: یک تخت کینگ بسیار بزرگ برای اقامت دو نفر در این سوئیت قرار داده شده است. می توانید تخت متحرک اضافه نیز درخواست دهید که آن را تبدیل به اتاق خانوادگی می نماید.
  • اتاق کلاب کینگ: یک اتاق خواب با تخت دو نفره کینگ به همراه میز کار برای لپ تاپ دارد.
  • اتاق کلاب تویین: دو تخت یک نفره با میز کار در آن قرار داده اند. تمام امکاناتی که درون اتاق ها قرار دارند از جمله مبل، تلفن، تهویه مطبوع، وان و حمام خصوصی در این سوئیت وجود دارد.
  • سوئیت جونیور: یک اتاق خواب با تخت دو نفره کینگ به همراه میز کار برای لپ تاپ دارد. این سوئیت، اتاق نشیمن داشته و ظرفیت اقامت 3 مهمان را دارد.
  • سوئیت یک اتاقه با نمایی رو به کانال: در این سوئیت یک تخت دو نفره بزرگ قرار داده شده است. می توان یک خانواده با دو کودک در این سوئیت اقامت داشته باشند.
حمام اتاق ها-هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی به ایستگاه مترو ماراسی مارین نزدیک است و تنها با 300 متر پیاده روی می توانید به این ایستگاه برسید. میدان عمار در 800 متری هتل واقع شده است. پارک و خیابان بی در فاصله 1٫1 کیلومتری و بازار البهار در 1٫3 کیلومتری آن واقع شده است. ساختمان اپرا و فواره های دبی در 1٫4 کیلومتری هتل قرار دارند. بنابراین به راحتی با پیاده روی می توانید خود را به یکی از معروف ترین جاذبه های دبی برسانید.

  • نهر دبی دقیقا در کنار هتل قرار گرفته است.
  • مرکز خرید امارات و اسکی دبی: در 14٫2 کیلومتری هتل بوده که با تاکسی یا ترانسفر هتل می توانید به آنجا بروید. همچنین با مترو هم در دسترس شماست.
  • برج خلیفه: تا شما 6کیلومتر فاصله داشته که پیاده به آنجا بروید.
  • دبی مال: در 1٫7 کیلومتری هتل بوده که بسیار به شما نزدیک است.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 1 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی آکواریوم و باغ وحش دبی: این مرکز تفریحی در 1٫7 کیلومتری هتل بوده که به راحتی می توانید در مدت 5 دقیقه پیاده روی به آن برسید.
  • مسجد گرند: این پارک در مسافت 3 کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 15 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 11٫2 کیلومتر، فاصله هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی تا این فرودگاه است که با تاکسی 20 دقیقه ای این مسیر، طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 34٫1 کیلومتر فاصله داشته که با 40 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
فاصله هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

موقعیت هتل گرند میلینیوم بیزینس بی دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، دیره، خیابان الابرج

Al Abraj St – Dubai – United Arab Emirates

منبع: booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان