پروژه‌ی بازسازی لندروور دیفندر ۱۹۸۹

لندروور دیفندرهای کلاسیک هنوز هم با قیمت‌های بالایی خریدوفروش می‌شوند و این موضوع درباره‌ی نسخه‌های سفارشی بیشتر صدق می‌کند.

پروژه‌ی بازسازی لندروور دیفندر 1989

لندروور دیفندرهای کلاسیک هنوز هم با قیمت‌های بالایی خریدوفروش می‌شوند و این موضوع درباره‌ی نسخه‌های سفارشی بیشتر صدق می‌کند.


فقط کافی است این مدل D110 نئو بازسازی شده توسط تیم آرکونیک را مشاهده کنید که اخیراً به قیمت 145 هزار دلار فروخته شد. بله فردی در آمریکا پیدا شده و این میزان پول هنگفت را برای یک دیفندر 110 مدل 1989 بازسازی شده پرداخته است. سازنده‌ی این خودرو می‌گوید دیفندر را برای رانندگی در یک عصر نوین احیا کرده است.


این خودرو دارای رنگ بدنه‌ی مشکی سانتورینی بوده و از کاپوت سفارشی، ورودی‌های هوای KBX و جلوپنجره‌ی نقره‌ای بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این نئو D110 می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی کان و چراغ‌های جلوی LED اشاره کرد. این شاسی‌بلند خشن و سرسخت همچنین دارای فرمان متفاوت و گارد دیفرانسیل جلو می‌باشد.


در نمای عقب هم می‌توان چراغ‌های LED و نشان دیفندر را تشخیص داد. لاستیک زاپاس نصب شده روی درب پشتی با لوگوی آرکونیک روی کاور هم شاخص‌ترین ویژگی این بخش است.


اگر شما ظاهر این دیفندر را دوست داشته باشید احتمالاً از کابینش نیز خوشتان خواهد آمد. صندلی‌های سطلی جلو با پوشش جرم مشکی و دوخت‌های الماسی، پوشش متمایز روی پانل درب‌ها و کنسول مرکزی هم از دیگر ویژگی‌های این شاسی‌بلند هستند. غربیلک فرمان چوبی هم بر حس کلاسیک این خودرو افزوده است.


دستگیره‌های درب داخل کابین از آلیاژ ساخته شده‌اند و پوشش سقف نیز از نوع جیر مشکی است. نورپردازی سفید یخی، صندلی‌های تا شونده‌ی عقب، خروجی برق 12 ولت، درگاه USB و سیستم صوتی پایونیر از جمله تجهیزات دیفندر بازسازی شده محسوب می شود. سانروف، سیستم تهویه مطبوع و باتری دوم نیز در این خودرو به چشم می‌خورند.


نیروبخش دیفندر موردبحث پیشرانه‌ی 8 سیلندر 3.5 لیتری بنزینی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان