۹ هزار شورولت کوروت C۷ در انتظار خریداران جدید!

نمایندگی‌های شورولت در سراسر آمریکا هم‌اکنون ظرفیت تأمین ۲۳۲ روزه‌ی کوروت C۷ صفرکیلومتر را دارند که به‌صورت عجیبی بالاتر از حد نرمال صنعت خودرو می‌باشد.

9 هزار شورولت کوروت C7 در انتظار خریداران جدید!

نمایندگی‌های شورولت در سراسر آمریکا هم‌اکنون ظرفیت تأمین 232 روزه‌ی کوروت C7 صفرکیلومتر را دارند که به‌صورت عجیبی بالاتر از حد نرمال صنعت خودرو می‌باشد.


گفته شده موجودی انبار شورولت کوروت C7 صفرکیلومتر برابر با 9 هزار دستگاه می‌باشد. این آمار و ارقام توسط eInventoryNow منتشر شده است. این یک منبع آنلاین است که به نمایندگی‌ها اجازه می‌دهد تا موجودی خودروهای جدیدشان را مدیریت کنند. در دسامبر سال 2018 تعداد 8 هزار دستگاه کوروت صفرکیلومتر منتظر فروش بوده‌اند و شورولت تاکنون به تولید کوروت C7 جدید ادامه داده است.


فروش این خودرو در سال 2016 به بیشترین حد خود رسید، زمانی که تعداد قابل‌توجه 40689 دستگاه از کوروت‌ها به خانه‌ی آمریکایی‌ها راه یافتند. البته از آن زمان تاکنون تقاضا برای کوروت C7 کاهش یافته و در ژانویه‌ی 2019 تنها حدود 800 دستگاه کوروت جدید به فروش رفته است.


واضح است که فروش نسل فعلی شورولت کوروت با انتشار اخبار پی‌درپی درباره‌ی معرفی نسل جدید کوروت C8 کاهش می‌یابد. اگرچه نسل جدید کوروت احتمالاً گران‌تر از نسل فعلی خواهد بود اما بسیاری از خریداران کوروت منتظر هستند ببینند کوروت C8 پیشرانه وسط چگونه خواهد بود. اگر این خودرو نظرشان را جلب نکند احتمالاً C7 را خواهند خرید.


همچنین گفته شده شاید شورولت اقدام به انبار کردن کوروت C7 ها کند زیرا احتمال تعطیلی تأسیسات تولید به منظور بازسازی و تجهیز آن به خاطر تولید نسل جدید کوروت C8 وجود دارد.


کاراسکوپ اخیراً چند روزی را با خودروی کوروت Z51 2019 سپری کرده است. این خودرو شاید قدیمی باشد اما هنوز هم یکی از بهترین خودروهای اسپورت با قیمتی مناسب می‌باشد. اگر شورولت تصمیم به فروش C7 با تخفیف‌های مناسب بکند احتمالاً اکثر و یا حتی تمامی مدل‌های موجود به فروش بروند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان