مرکز خرید فروم در استانبول، بزرگترین مرکز خرید ترکیه

شهر استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد برای کسانی که اهل تفریح در کنار خرید هستند نیز می باشد. این شهر برای تمامی اقشار جامعه شرایط خرید را فراهم کرده است؛ مطابق با هر شهر توریستی دیگری استانبول هم پر از فروشگاه های بزرگ است و اکثر برندهای معتبر و معروف دنیا در این شهر یک شعبه دارند

مرکز خرید فروم در استانبول، بزرگترین مرکز خرید ترکیه

آشنایی مرکز خرید فروم استانبول

شهر استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد برای کسانی که اهل تفریح در کنار خرید هستند نیز می باشد. این شهر برای تمامی اقشار جامعه شرایط خرید را فراهم کرده است؛ مطابق با هر شهر توریستی دیگری استانبول هم پر از فروشگاه های بزرگ است و اکثر برندهای معتبر و معروف دنیا در این شهر یک شعبه دارند. ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت می خواهیم درباره یکی از 10 مرکز خرید برتر استانبول یعنی مرکز خرید فروم استانبول خدمتتان صحبت کنیم. نکته قابل توجه برای مرکز خرید فروم استانبول این است شما اگر حتی قصد خرید هم نداشته باشید می توانید از تفریحات متنوعی که در این مرکز خرید وجود دارد نظیر شهربازی، شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ آن استفاده کنید و از تفریح در آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه همراه با ما در معرفی مرکز خرید فروم استانبول باشید.

فروم استانبول

همانطور که گفتیم استانبول شهری است که هم برای و هم برای خرید گزینه بسیار خوب و مناسبی محسوب می شود. مراکز خرید و بازارهای متعددی در این شهر وجود دارد که مرکز خرید فروم استانبول یکی از 10 مرکز خرید برتری است که در این شهر واقع است.

نمایندگی هایی از برترین برندهای جهان در این مرکز خرید دارا شعبه هستند و به عبارتی می توان گفت نه تنها در ترکیه بلکه در اروپا مرکز خریدی بسیار معروف و محبوب به شمار می رود.

شما در مرکز خرید فروم استانبول سه تا از بهترین شهربازی های استانبول را خواهید دید. علاوه بر شهربازی شما می توانید حتی تفریحات متنوعی چون سینمایی بزرگ و مجهز، چند شهربازی، شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ در فروم استانبول به چشم می خورد.

مساحت مرکز خرید فروم استانبول برابر با 495000 مترمربع است و از همین روست که به آن بزرگترین مرکز خرید ترکیه و اروپا گفته می شود. در طبقه ی همکف این مرکز خرید یک آکواریوم با نام سی لایف وجود دارد که تماشای دنیای زیر دریا را برای میسر می سازد.

فروم استانبول

از دیگر بخش های جالب فروم استانبول می توان به فودکورت وسیع و متنوع مجموعه، سینمای پیشرفته و بزرگ، چندین شهربازی و زمین بازی از جمله لگولند، شبیه ساز پرواز هواپیما و سالن بولینگ اشاره کرد. همچنین این مرکز خرید خدمات رفاهی خوبی را به مشتریان و بازدیدکنندگان خود ارایه می دهد و ترتیبی داده است تا خریدی به یاد ماندنی را در فروم استانبول تجربه کنید.

با توجه به قسمت ارز این روزهای ایران قیمت ها در ترکیه تقریبا دو برابر ایران می باشد، از طرفی این را هم باید در نظر داشته باشید که مرکز خرید فروم استانبول یک مرکز خرید لوکس در این شهر ترکیه ای به شمار می رود. اما با توجه به این که مرکز خرید فروم استانبول در بر دارنده ی مجموعه از برندهای لوکس و غیر لوکس می باشد می توان برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد اما خوب به هرجهت باید پول زیادی همراه خودتان داشته باشید.

فروشگاه فروم استانبول

معماری مرکز خرید فروم استانبول

سازه های نمادین مرکز خرید فروم استانبول، گنبد چشمگیر و البته راهروهای عریض این فروشگاه به گونه ای طراحی شده است که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در آن عبور و مرور داشته باشند. به شدت در ساخت این مرکز خرید از المان های بومی شهر استانبول استفاده شده است. به طور مثال رنگ هایی که در فروم استانبول استفاده شده است، بازتابی از رنگ هایی شاخص در استانبول است، آبی دریا و رنگ های متنوع ادویه ها از آن جمله هستند.

در ادامه می خواهیم به بخش های مختلف مرکز خرید فروم استانبول اشاره داشته باشیم، این فروشگاه بیش از 10 بخش مختلف با محصولات متنوع دارا می باشد.

مرکز خرید فروم استانبول

معرفی بخش های مختلف فروم استانبول

فروشگاه های بزرگدر طبقه همکف، دقیقا در بدو ورودتان به فروشگاه شاهد برندهای شناخته شده ی جهان خواهید بود. در این فروشگاه ها انواع پوشاک و لوازم جانبی در اختیار مشتریان قرار داده می شود.
پوشاک خانم ها و آقایاننزدیک 20 فروشگاه از برندهای بین المللی و محلی در فروم دیده می شوند که در زمینه فروش پوشاک خانم ها و آقایان فعالیت دارند.
پوشاک بانواندر فروم استانبول 10 فروشگاه مخصوص پوشاک بانوان وجود دارد.
پوشاک آقایاندر فروم استانبول حدودا 10 فروشگاه مخصوص پوشاک آقایان وجود دارد.
پوشاک و لوازم کودکاندر فروم استانبول حدودا 10 فروشگاه مخصوص پوشاک کودکان وجود دارد.
کیف و کفشده فروشگاه از برترین برندهای جهان برای خرید کفش در این مرکز خرید فروم استانبول در حال فعالیت هستند.
ساعت، زیورآلات و عینکشما می توانید بهترین برندهای تولیدکننده ساعت، زیور آلات و عینک را در کنار در مرکز خرید فروم استانبول زیر نظر داشته باشید.
مرکز خرید فروم

سرگرمی های مرکز خرید فروم استانبول

آکواریوم سی لایف استانبول ؛ Istanbul Sea Life Aquarium

مرکز خرید فروم استانبول هم فال است هم تماشا! در این فروشگاه بزرگ یک آکواریوم سی لایف هم وجود دارد که عنوان بزرگترین آکواریوم ترکیه را به خود کسب کرده است. از ویژگی های منحصربه فرد این آکواریوم تونل 83 متری آن است که توانسته عنوان دومین تونل طولانی آکواریوم اروپا را برای خود کسب کند. در این آکواریوم زیبا و جذاب 10 هزار جاندار از 1000 گونه مختلف منتظر شما هستند تا به بازدیدشان بروید. البته به غیر از بازدید از ماهی ها، تفریحات دیگری نیز در این مجموعه به چشم می خورد. از جمله این تفریحات می توان به شنا در کنار کوسه ها، لمس موجودات آبی و غذا دادن به آن ها اشاره کرد. به منظور بازدید از آکواریوم سی لایف در مرکز خرید فروم استانبول می توانید هم آنلاین و هم حضوری اقدام به خرید بلیط بنمایید.

هزینه ورود: بزرگسالان: 54 لیر ترکیه  ؛  کودکان: 37 لیر ترکیه

 ساعات بازدید: 10:00 تا 19:00

آکواریوم سی لایف استانبول

ژوراسیک لند ؛ Jurassic Land

یک پارک و موزه ی بزرگ در مرکز خرید فروم استانبول وجود دارد که مساحتی برابر با 10 هزار مترمربع را شما می شود و در آن 70 نوع دایناسور شبیه سازی شده اند. این پارک که به آن ژوراسیک لند گفته می شود بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در قاره اروپا است. این پارک، بر اساس مفهوم یادگیری و بازی ساخته شده و برای هر دو دسته سنی کودک و بزرگسال جذاب است. همچنین جالب است بدانید که بزرگترین سینمای 4 تا 6 بعدی ترکیه در پارک ژوراسیک قرار دارد.

هزینه ورود: بین 39 لیر ترکیه تا 29 لیر ترکیه

ساعات بازدید: 10:00 تا 21:00

 شهربازی لگولند دیسکاوری سنتر ؛ LEGOLAND Discovery Centre

یک شهربازی جدید در مرکز خرید فروم استانبول برای فراهم آوردن لحظات خوش کودکانی که به این فروشگاه می آیند نیز در نظر گرفته شده است که این شهربازی موضوعی مانند اسباب بازی های معروف لگو ساخته شده اند و تجربه جالبی برای کودکان خواهند بود. این بخش شامل 5 قسمت مختلف نظیر چرخ و فلک، بازدید از مینی لند مجموعه، یک سرزمین مینیاتوری از استانبول، سینمای 4 بعدی، تور لگولند می باشد.

هزینه ورود: حضوری: 54 لیر ترکیه ؛ آنلاین: 46 لیر ترکیه

ساعات بازدید: 10:00 تا 20:00

پارک ژوارستیک

شهربازی فان لب ؛ Fun Lab

همانطور که در ابتدای متن گفتیم شهربازی های بسیار جالبی در این مرکز خرید وجود دارد که یکی از آن ها شهربازی فان لب است. لازم به ذکر است شهربازی فان لب دارای 3 شعبه در شهر استانبول است که یکی از آن ها در مرکز خرید فروم استانبول قرار دارد. مساحت این شهربازی حدود 3000 متر مربع را به خودش اختصاص داده و دنیایی از هیجان و شادی را برای کودکان و خانواده به ارمغان خواهد آورد.

ساعات بازدید: 10:00 تا 22:00

 شهربازی اختاپوس ؛ Octopus Entertainment Center

جدیدترین شهربازی که در مرکزخرید فروم استانبول افتتاح شده است، شهربازی اختاپوس است. این مجموعه تفریحی در سال 2017 در تاسیس شده و مساحتی برابر با 400 مترمربع را به خودش اختصاص داده است. به غیر از بازی های مجموعه، از امکانات و خدمات زمین بازی اختاپوس می توان به برگزاری کارگاه های کودک اشاره کرد.

شهربازی های فروم استانبول

دسترسی به مرکز خرید فروم استانبول

به منظور دسترسی به مرکز خرید فروم استانبول با توجه به موقعیت قرار گیری این فروشگاه در میدان تکسیم به راحتی می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی، اتوبوس یا مترو به آن دسترسی داشته باشید.

آدرس: Kocatepe Mahallesi, Pasa Caddesi ؛ Bayrampasa, Istanbul, Turkey

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان