اضافه شدن ۳ فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر تا پایان سال ۹۷

بر طبق اظهارات مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر خانم فرزانه شرفبافی، تا آخر سال جاری یعنی سال ۹۷، ۳ فروند هواپیمای دیگر به ناوگان هوایی این شرکت اضافه خواهد شد

اضافه شدن 3 فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر تا پایان سال 97

الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر

بر طبق اظهارات مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر خانم فرزانه شرفبافی، تا آخر سال جاری یعنی سال 97، 3 فروند هواپیمای دیگر به ناوگان هوایی این شرکت اضافه خواهد شد. وی با اشاره به برنامه های توسعه ای که در این شرکت هواپیمایی آغاز شده است، این خبر را اعلام نموده و آن را در راستای هدف خدمت رسانی بهتر به مشتریان و ایرانیان معرفی نمود. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، خبر الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر را مورد بررسی و شرح قرار دهیم.

الحاق سه فروند هواپیما

همانطور که در مقدمه ی خبر الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر اشاره نمودیم، خانم فرزانه شرفبافی که مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و یا به عبارتی دیگر، ایران ایر را بر عهده دارد؛ با اشاره به برنامه های توسعه ی شرکت هواپیمایی ایران ایر در این زمینه به خرگزاری های معتبر اظهار نمودند که: در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود و شهروندان، قرار است تا 3 فروند هواپیما که هنوز شرکت سازنده ی آنان معرفی نشده است ولی بی شک ساخت اروپا هستند را به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد. با این حال این ها تنها اظهارات ایشان در این زمینه است و وی از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری نمود.

فرزانه شرفبافی

مدیریت عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر در ادامه ی پرسش خبرنگاران در زمینه ی الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر و در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که این هواپیماها دقیقا چه زمانی به ناوگان هما که معمولا آن را با نام شرکت هواپیمایی ایران ایر می شناسیم، اضافه خواهند شد نیز افزود: احتمالا تا پایان امسال این تعداد هواپیما وارد ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایر خواهند شد. سر کار خانم شرفبافی همچنین در ادامه با اعلام این که از شرکت هواپیما سازی سوخو (Sukhoi) برای انجام مذاکرات در زمینه ی الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر دعوت کرده ایم، نیز افزود که: مدیران این شرکت هواپیما سازی معتبر نیز برای انجام پاره ای از مذارکرات به ایران آمدند اما با این وجود، هنوز هم نتوانسته اند تا موارد مورد نظر و نیاز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) را تامین نمایند. خانم فرزانه شرفبافی، مدیرعامل ایران ایر درباره ی خرید هواپیمای ای تی آر در زمینه ی خبر الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر نیز اضافه نمودند که: شرکت هواپیما سازی ای تی آر (ATR) درخواست صدور مجوز اوفک (در ادامه آن را مختصرا توضیح می دهیم) را برای این هواپیماها به وزارت خزانه داری آمریکا داده است ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است. در زمینه ی خبر الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر لازم به این توضیح برای شما خوانندگان عزیز و محترم این مطلب است که هم اکنون، شرکت هواپیمایی ایران ایر در حال حاضر 29 هواپیمای فعال در ناوگان هوایی خود دارد که با اضافه شدن این 3 فروند هواپیمای دیگر در نهایت به 32 فروند تا آخر سال افزایش خواهد یافت.

ایران ایر

اوفک چیست؟

با این که مفهوم اوفک یک مطلب و یا اصطلاح هواپیمایی نیست اما با این حال به این خاطر که ما در مشروح خبر الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر از آن نام بردیم، توضیح کوتاهی درباره ی آن را به شما می دهیم. OFAC مخفف Office of Foreign Assets Control است که در واقع، دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی آمریکا است و زیر مجموعه ای است از اداره ی کل خزانه داری فدرال آمریکا و لیستی دارد از نام کشورها، افراد و بانک ها و شرکت هایی که به راحتی نمی توان با آن ها معامله و داد و ستد کرد. اداره ی اوفک جریمه های متفاوتی بنا به هر پرونده و سابقه ی شخص یا شرکت دارد که البته در بسیاری اوقات ممکن است که صرفأ به ارسال یک نامه اخطاریه ای ساده ختم شود. این اداره حتی ممکن است که ، فعلأ کاری به کار این معاملات به ظاهر کوچک اما تکراری نداشته باشد اما در دراز مدت و با کنترل نامحسوس این گونه معاملات در آینده و به یک باره وارد ماجرا شده و پرونده را بررسی و جریمه کند. لیست سرویس ها و کالا ها و مبالغ مجاز و غیر مجاز هم سالانه و یا بنا به دلایل دیگری دائمأ در حال تغییر است.

الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر

در آخر مجددا خاطر نشان می کنیم که، در حال حاضر تنها اطلاعاتی که در حال حاضر از خبر الحاق سه فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر در دست موجود می باشد این است که این 3 هواپیما تا پایان سال 97 به ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایر اضافه خواهند شد. زمانی که اخبار تکمیلی از این خبر منتشر شود ما حتما در تیم تحریریه ی الی گشت آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان