معرفی هتل لیلا گوا ؛ ۵ ستاره

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های گوا است که با فضاها و تالاب هایش هر مهمانی را راضی نگه می دارد

هتل لیلا گوا ؛ The Leela Goa

این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل های گوا است که با فضاها و تالاب هایش هر مهمانی را راضی نگه می دارد. با رزرو اتاق در این هتل می توانید حس ورود به بهشت را داشته باشید. چرا که هر اقامتگاه و اتاق آن در میان زمین های چمن کاری شده و در کنار استخری خصوصی و تالابی زیبا قرار گرفته است. تمام اتاق های هتل بسیار لوکس طراحی و مبلمان شده اند و امکاناتی همانند تراسی رو به مرداب و تالاب دارند. با اینکه بیشتر مهمانان و طرفداران این هتل بیشتر به خاطر فضای عالی، بدون مزاحم و پر از آسایش آن به این هتل می آیند اما دیگر امکانات آن مزید بر علت شده است. ارائه بهترین غذاها، بهترین خدمات و بهترین تفریحات شما را از رفتن به خارج از هتل منصرف می کند. فرودگاه بین المللی گوا 28٫6 کیلومتر از هتل فاصله دارد. الی گشت در ادامه این متن، برای شما ویژگی های تفریحی، رفاهی و خدماتی هتل لیلا گوا را به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر آورده است، با ما همراه باشید.

هتل لیلا گوا-The Leela Goa

خدمات رفاهی هتل لیلا گوا

میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان راهنمایی می کند. این هتل 5 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری راهنمایی می کند. امکانات متعدد و دوستانه هتل تمام مهمانانی را که تاکنون در این هتل، اقامت داشته اند را راضی نگه داشته است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری هند، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد نیاز افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و بهترین سوغاتی های گوا را بخرید.

خدمات رفاهی هتل لیلا گوا

ورود به هتل لیلا گوا از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد شروع می شود. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. اقامت کودکان در هتل رایگان است تنها در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده شود. در ضمن امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

صندوق امانات در میز پذیرشآسانسور
اینترنت وای فای رایگانوجود صرافی و تبدیل ارز
آبگرم با تمام امکانات     کافی نت
فضایی برای افراد غیر سیگاری و سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتخدمات کرایه ماشین
روزنامه در لابیخود پرداز
فروشگاه و مغازه های سوغاتیقهوه و کافی در لابی
چک این سریعتهویه مطبوع در کل فضاهای هتل
امکاناتی برای افراد ناتوان مانند ویلچرآرایشگاه
باغترانسفر فرودگاهی رایگان
ساحل خصوصیخدمات عروسی

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به زبان انگلیسی و هندی صحبت می کنند.

ورودی هتل لیلا گوا

خدمات تفریحی هتل لیلا گوا

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، استخر کودکان و مبلمان فضای باز است. از جمله خدمات ورزشی هتل لیلا گوا می توان به امکانات و تجهیزات ورزش های ساحلی، دوچرخه سواری و غواصی با هزینه اضافه و باشگاه کودکان و نوجوانان اشاره کرد. همچنین دارای یک کتابخانه و یک کافه است که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد. مهمانانش می توانند نوشیدنی دلخواه خود را از کافه سفارش دهند و به همراه آن از فضای دلنشین این کافه لذت ببرند. اتاق های کارائوکه، تنیس، بازی به همراه دارت، مینی گلف و موسیقی زنده دارند. می توانید ماهیگیری کنید. در تورهای پیاده روی ثبت نام کنید یا در زمین هایی به اندازه 3 کیلومتر گلف بازی کنید.

خدمات تفریحی هتل لیلا گوا

رستوران های هتل

صبحانه بوفه ای در دسترس می باشد و هر روز صبح از ساعت 07:30 تا 10:30 صبح سرو می شود.

 کافه هتل لیلا گوا فقط خوراک های سبک را ارائه می دهد و روزانه باز است.

  • رستوران هتل: تمام وعده های روزانه را هر روز سرو می کند.
  • رستوران ریورساید (Riverside): این رستوران متخصص در غذاهای ایتالیایی است و تنها شام سرو می کند. هر روز باز است.
  • رستوران سوسگادو (Susegado): این رستوران در ساحل واقع شده و متخصص غذاهای دریایی است. مهمانان می توانند از سفارش غذا در فضای باز لذت ببرند (البته در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی). تنها در روزهای مشخصی باز است.
  • رستوران جاماوار (Jamavar): این رستوران متخصص در غذاهای هند است و تنها شام تهیه می کند. هر روز بار است.

خدمات سفارش غذا در اتاق 24 ساعته در دسترس است.

رستوران های هتل لیلا گوا

امکانات اتاق های هتل لیلا گوا

از میان سوئیت های مجزای هتل، می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و کودکان خود داشته باشید. خانواده های مهمان، از امکانات مراقبت از کودکان و اتاق بازی برای کودکان بهره مند خواهند شد. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارید منتها محدود است. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند. تمام امکانات درون حمام ها همانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان و مسواک و … هستند. حمام هایی در کنار اتاق ها و در بعضی از سوئیت ها تراسی رو به تالاب وجود دارد. فضای نشیمنی مجزا دارند.

تهویه مطبوعیخچال
نظافت روزانهتلویزیون صفحه تخت و تلفن
کافی میکس و چای ساز           خدمات خشکشویی در صورت درخواست
فضایی برای افراد سیگاریوان حمام یا دوش
سشوارحوله و حوله لباسی
تخت تاشو اضافهگاوصندوق
خدمات اتوتخت نوزاد در صورت درخواست
پرده های ضخیمخشک کن لباس
دمپایی برای فضاهای اتاقتخت های بدون آلرژی
شبکه های جهانی برای تلویزیوناتو و میز اتو
منوی انتخاب بالشتپنکه سقفی
  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل گوا در سایت الی گشت بزنید.

امکانات اتاق های هتل لیلا گوا

انواع اتاق های هتل لیلا گوا

  • سوئیت لاگون: تنها یک تخت کینگ به همراه یک تخت سوفا را در فضایی به متراژ 81 متر مربع قرار داده است. این سوئیت هتل، نمایی رو به تالاب و مرداب روبرویش داشته و فضایی بسیار عالی و به دور از شلوغی دنیا را برایتان فراهم نموده است.
  • لاگون تراس: با مساحتی به اندازه 50 متر مربع و تراسی در کنار تالاب دارد. دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد که آن را تبدیل به اتاقی دو نفره برای مهمانان نموده است.
  • سوئیت کلاب: همانند اتاق یک سوئیت دولوکس بوده با این تفاوت که نمایی رو به باغ و منظره روبرویش دارد. در این اتاق یک تخت دو نفره کینگ قرار داده شده است.
  • سوئیت پول کلاب (استخر): همانطور که از نامش پیداست سوئیتی اسن که استخری زیبا در کنار خود دارد و دو طبقه است. در این سوئیت دو تخت یک نفره مجزا به همراه دو تخت بزرگ کینگ قرار داده شده است. ممکن است که نوع تخت ها متفاوت باشد اما ظرفیت مهمان ها در این نوع از سوئیت ها همواره یکسان است. مساحت آن، 189٫89 متر مربع است. در نتیجه همانند آپارتمانی بسیار بزرگ خواهد بود.
انواع اتاق هتل لیلا گوا
  • کانسرویتوری پریمیر:با 58 متر مربع مساحت، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به تالاب ها دارد. تمام امکانات دیگر سوئیت ها و اتاق ها هم در این اتاق قرار داده شده است.
  • رویال ویلا با استخر: این اتاق ها دارای 225 متر مربع مساحت هستند و یک تخت دو نفره با دو تخت یک نفره در آن ها موجود است. در نتیجه امکان اقامت 4 نفر در آن وجود دارد. این ویلا استخری زیبا دارد.
  • سوئیت استخری (Pool): این اتاق ها دارای 190 متر مربع مساحت بوده و یک تخت دو نفره کینگ در آن ها موجود است. این سوئیت نمایی رو به باغ دارد.
  • سوئیت دولوکس: این اتاق ها دارای 120 متر مربع مساحت هستند.
  • سوییت استاندارد و ویلای پرزیدنشیال از دیگر اتاق های هتل لیلا گوا می باشند.
انواع اتاق ها در هتل لیلا گوا

فاصله هتل با جاذبه های مختلف شهر گوا

فاصله هتل لیلا گوا از فرودگاه به اندازه ای است که در مدت زمان کمتر از یک ساعت به هتل می رسید. همچنین هتل لیلا گوا در یکی از بهترین موقعیت های محله کاولوسیم قرار گرفته است.

  • قلعه کابو دو راما: 8٫2 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه زمان می برد و اگر اتوبوس سوار شوید، 20 دقیقه بعد به قلعه می رسید.
  • ساحل کولا: یکی از سواحل زیبای گوا است که در 11٫1 کیلومتری هتل قرار دارد. بنابراین به راحتی با ترانسفر هتل یا هر وسیله نقلیه دیگری می توانید خود را به این مکان برسانید.
  • ایستگاه قطار مارگائو: 5 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 45 دقیقه ای به آنجا می رسید. اگر بخواهید، اتوبوس هم گزینه دیگری است که می توانید از آن استفاده نمایید.
  • ساحل آگوندا: این ساحل زیبا از شما 1 کیلومتر دورتر است. برای رسیدن به این ساحل روش های مختلفی وجود دارد. بهترین راه استفاده از تاکسی است.
  • مارتینز کورنر: فاصله آن با هتل 8 کیلومتر است. اگر با اتوبوس بروید، 25 دقیقه و با تاکسی 20 دقیقه بعد آنجا خواهید بود.
  • کلیسای مادر مقدس: تنها 18٫1 کیلومتر تا هتل لیلا گوا فاصله دارد. این کلیسا در میان دیگر جاذبه های هند بسیار خاص و دیدنی است.
  • ساحل باترفلای: از دیگر سواحل معروف و زیبای گوا بوده که در فاصله 19٫2 کیلومتری آن قرار گرفته است.
  • فرودگاه بین المللی گوا: 6کیلومتر از هتل دورتر است. رفتن با تاکسی 30 دقیقه تا آن جا زمان خواهد برد. اتوبوس نیز حدودا 40 دقیقه زمان می خواهد.
فاصله هتل لیلا گوا تا دیگر جاذبه ها

موقعیت هتل لیلا گوا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، گوا 403731، کاولوسیم، موبور

Mobor, Cavelossim, Goa 403731, India

منبع: Booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان