برگزیدگان نهایی مسابقه عکس حیات وحش معرفی شدند + تصاویر

رقابت بین المللی عکاسی لومیکس یکی از معتبرترین مسابقات عکاسی در سرتاسر جهان است و همه ساله عکاسان زیادی آثار خود را برای رقابت به این نهاد ارائه می کنند

برگزیدگان نهایی مسابقه عکس حیات وحش معرفی شدند + تصاویر

برندگان جایزه عکس حیات وحش

رقابت بین المللی عکاسی لومیکس یکی از معتبرترین مسابقات عکاسی در سرتاسر جهان است و همه ساله عکاسان زیادی آثار خود را برای رقابت به این نهاد ارائه می کنند. چندی پیش برندگان نهایی مسابقه بین المللی عکاسی حیات وحش لومیکس 2018 اعلام شدند و رتبه نهایی این رقابت به یک عکس فوق العاده احساسی از دو شیر نر تعلق پیدا کرد. این عکس به دلیل احساس ناب برادری و دوستی که القا می کند «پیوند برادری» نامیده شده است. در این مطلب همراه الی گشت باشید تا با هم تصاویری بی نظیر از برنده نهایی مسابقه و همین طور عکس های برگزیده را تماشا کنیم.

عکس لومیکس

تصویر احساسی دو شیر نر به نام «‌پیوند برادری»‌،‌ جایزه بین المللی عکاسی حیات وحش «‌لومیکس 2018» را از آن خود کرد. به گزارش ایسنا، «دیوید لوید» توانست جایزه بهترین عکاس حیات وحش «لومیکس» سال را در رقابت با 25 نامزد نهایی با رأی بیش از 16 هزار نفر کسب کند.

لیست نامزدهای نهایی از بین 45 هزار شرکت کننده از سراسر جهان و توسط موزه تاریخ طبیعت انتخاب شده است. در نهایت 25 اثر برگزیده شده اند که قرار است در روز 30 ژوئن در همین موزه در معرض بازدید عموم قرار بگیرند.

عکس برگزیده حیات وحش

دیوید لوید، عکاس برگزیده این رقابت بین المللی در رابطه با کسب این جایزه بیان کرده است: «خیلی خوشحالم که این عکس موفق به کسب این جایزه شد؛ چرا که این تصویر نشانگر این حقیقت است که احساسات تنها به انسان محدود نیستند و در حیوانات نیز وجود دارد. من فکر می‌کنم آگاهی بخشیدن به انسان ها در مورد این موضوع می تواند در نهایت به نفع تمامی حیوانات و موجودات زنده باشد.» موزه تاریخ طبیعت در کنار برنده این جایزه چهار اثر که بالاترین آرا را در بین نامزدها کسب کرده بودند را هم اعلام کرد.

رتبه اول و برنده نهایی: تصویر «پیوند برادری» اثر دیوید لوید

عکس پیوند برادری

رتبه دوم: عکس «ملاقات روباه با روباه» اثر متیو ماران

عکس ملاقات روباه با روباه

رتبه دوم: عکس «سه پادشاه» اثر ویم ون دن هیور

عکس سه پادشاه

رتبه سوم: عکس «تلاش یک خرس قطبی» اثر جاستین هافمن

عکس تلاش یک خرس قطبی

رتبه چهارم: عکس «یک اسباب بازی و سه سگ» اثر بنس میت

عکس یک اسباب بازی و یک سگ
عکس برتر مسابقه
عکس حیات وحش
برنده حیات وحش
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان