اگر از ترس درد و خونریزی به دندانپزشک مراجعه نمی کنید، این مقاله را بخوانید

اگر به دنبال راهی هستید که خیلی سریع و ارزان دندان های خودتان را درست کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

دندانپزشکی بدون ترس و استرس

شاید شما هم مانند من از دندانپزشکی می ترسید و با شنیدن این کلمه یاد درد آمپول های بی حسی  و ابزارهایی که مانند مته بر روی فک ما فشار وارد می کند می افتید.

کمی صبر کنید! خدای من ! این فقط یک از علت های فرار از دندانپزشکی است، علت دوم هزینه های سرسام آور دندانپزشکی است که نگران کننده است! و اغلب افراد به خاطر علت دوم است که به دندانپزشکی مراجعه نمی کنند.

شما تنها فردی نیستید که چنین دغدغه هایی نسبت به دندانپزشکی دارد. همچنین ترس از دندانپزشکی و هزینه های بالای آن بحث بسیار مهمی است که باعث می شود خیلی از افراد به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه نکنند و دست به درمان های خانگی بزنند که عواقب بسیار جبران ناپذیری در پی دارد.  

اگر به دنبال راه و روش هایی هستید که بتوانید به دندان هایتان زندگی دوباره ای بدهید پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله همراه ما باشید و این مقاله را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

دندانپزشکی بدون درد؟ مگه میشه؟ 

کلینیک دندانپزشکی دکتر افشین میرزایی

اگر بخواهیم برای همیشه پاسخ این سوال را بدهیم، جواب ما بله است. دندانپزشکی بدون درد و استرس روشی است که توسط چندین پزشک مطرح کشور در کلینیک های معتبر در حال اجراست و تابحال مخاطبان زیادی داشته که از این روند درمانی رضایت کافی داشته اند.

در واقع رعایت یکسری نکات روانشناسی و تخصصی در زمینه دندانپزشکی قبل از شروع درمان باعث می شود که شما از دردهای حین درمان و استرس های اولیه، در زمان مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در امان بمانید. این روش ها ساختار یکسانی دارد ولی در نوع اجرا، متناسب با هر پزشک و روحیات بیمار متفاوت است.

 

کدام پزشک در زمینه دندانپزشکی بدون درد و استرس فعالیت می کند؟

دندانپزشکی بدون درد

پس از تحقیقات فراوان در استان تهران، دریافتیم که دکتر افشین میرزایی یکی از جراحان معتبر و صاحب نامی است که در زمینه دندانپزشکی بدون درد و استرس فعالیت می کنند.

ایشان که یکی از کارشناسان برنامه های تلویزیونی صدا و سیما هستند، با این روش درمانی توانسته اند به سرعت در بین مردم محبوبیت خاصی به دست بیاورند. به نقل از برخی منابع، کلینیک دندانپزشکی دکتر افشین میرزایی یکی از مجهزترین کلینیک های ایران است که شما می توانید با مراجعه به این کلینیک با دکتر میرزایی ملاقات کنید و مشاوره ای در زمینه سلامت دهان و دندان از ایشان دریافت کنید.

 

خدمات دندانپزشکی بدون درد

خدمات دندانپزشکی بدون درد

خدمات دندانپزشکی به دو دسته سلامت و زیبایی تقسیم می شود. در واقع شما باید در ابتدا به فکر سلامتی کامل دندان و لثه های خود باشید و سپس برای زیبایی آنها اقدام کنید.

برخی از خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر افشین میرزایی را در ادامه مشاهده می کنید:

1.جرم گیری و بروساژ دندان

2.ایمپلنت

3.دندانپزشکی زیبایی

4.ترمیم دندان

5.پروتز ثابت و متحرک(دندان مصنوعی)

6.درمان ریشه( عصب کشی)

7. اصلاح خط لبخند

8. پر کردن دندان

9. لمینیت

 

هزینه های دندانپزشکی

همه ما می دانیم که هزینه های دندانپزشکی واقعا سرسام آور است! اما تیم پزشکی دکتر میرزایی برای بیماران آپشن های مختلف مالی را در نظر گرفته اند. مراجعه کنندگان می توانند هزینه های هر فعالیتی که بر روی فک و دندان انجام می شود را در هر جلسه بپردازند و این روند به بیماران استرسی از بابت تامین هزینه ها وارد نخواهد کرد.

 

معرفی مرجعی برای مطالعه مقالات دندانپزشکی

معرفی مرجعی برای مطالعه مقالات دندانپزشکی

اگر به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهید و علاقه مند به مطالعه هستید پیشنهاد می کنیم مطالب وبلاگ دندانپزشکی را از دست ندهید. مطالعه این مقالات به شما کمک می کند که راحت تر با پزشک درباره مشکلات دهان و دندان خود صحبت کنید.

سیستم نوبت دهی آنلاین دندانپزشکی

سیستم نوبت دهی آنلاین دندانپزشکی

فرقی نمی کند در پایتخت باشید یا در شهرستان، براحتی می توانید با سیستم نوبت دهی آنلاین دندانپزشکی که به صورت اختصاصی ویژه کلینیک دکتر افشین میرزایی طراحی و راه اندازی شده است، اطلاعات خود را در فرم دریافت نوبت ارسال کنید و منتظر تماس مشاورین مرکز باشید تا بر اساس زمان های آزاد شما نوبت ویزیت در نظر گرفته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان