پیام تسلیت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به مناسبت ارتحال ملکوتی آیةالله مؤمن (ره)

روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به مناسبت رحلت آیةالله مؤمن – عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری -، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از واحد خبر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه،روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به مناسبت رحلت آیةالله مؤمن – عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری -، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، نستوه و متقی، حضرت آیت الله محمد مومن قمی (ره) - نماینده مردم شهیدپرور و انقلابی استان قم در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی – که از اساتید مبرز و کم نظیر حوزه‌های علمیه بودند، سایه‌ی تاثّر و تاسّف را در میان آحاد جامعه اسلامی افکند.

درگذشتِ فقیه جلیل القدری که عمر سراسر مجاهدتِ همراه با ولایت پذیری خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حوزه‌های علمیه سپری نمود، در حقیقت، فقدانی است که جز به مددِ ایزد منان، جبران نمی‌شود.

روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدّس قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مراجع معظّم تقلید، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، آحاد جامعه اسلامی بویژه مردم شریف استان قم، شاگردان و ارادتمندان و اعضای بیت معظم آن فقیه برجسته، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات در اعلی علیین و برای عموم بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان