هشدار به رئال از سانچس پیسخوان

مسی: مطمئنم که رئال را شکست می دهیم

لیونل مسی امشب با ثبت هت تریک شماره ۵۰ خود بارسا را از جهنم سانچس پیسخوان با سه امتیاز خارج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا نیمه اول را با شکست 2-1به رختکن رفته بود ولی در نیمه دوم مسی طوفان به پا کرد و با زدن دو گل دیگر بارسا را برنده از زمین خارج کرد. دقیقه 94 نیز سوارز گل چهارم را به ثمر رساند. با این برد، موقتا فاصله امتیازی بارسا با اتلتیکوی رده دومی به 10 امتیاز رسید.

 

 

 

لیونل مسی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این نتیجه ضامن قهرمانی ما در لالیگا نیست و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است ولی پیروزی بر سویا اهمیت بالایی داشت. پیروزی در سانچس پیسخوان دشوار است و ما حالا حاشیه امنیت در صدر را بیشتر کردیم.

از امروز بیش از همیشه باید تمرکز داشته باشیم. هر بازی رسیدن به پیروزی دشوارتر می شود و از کسب سه امتیاز بازی امروز بسیار خوشحالیم. سویا تیم خوبی است و هواداران پرشوری دارد. آنها کار را برای ما دشوار هم کردند اما در نهایت پیروز شدیم.»

مسی در مورد شکل بازی بارسا گفت:« همیشه نمی توان در بالاترین سطح بازی کرد. در هفته های اخیر بهترین بارسای ممکن نبودیم. وقتی روان بازی می کنیم، اوضاع نیز خوب پیش می رود. امروز عالی بودیم و فوتبال خوبی بازی کردیم. به همین دلیل هم 4 گل زدیم.»

ال کلاسیکو:« یک قدم تا فینال کوپا دل ری فاصله داریم و می خواهیم به هدف مان برسیم(بازی رفت در نوکمپ با تساوی 1-1 تمام شده). هدف ما کسب سه گانه است. باید بگویم که همه جام ها مهم هستند و برای فتح شان تلاش خواهیم کرد. از ابتدای فصل هم این را گفتم. بازی برابر رئال بسیار دشوار خواهد بود ولی چاره ای جز برد نداریم. به شکست رئال هم اطمینان داریم.»

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان