آقاخانی: در طنز ن.خ شاهد فضای جدید و نو خواهیم بود

کارگردان و بازیگر مجموعه نوروزی «ن.خ» گفت: این سریال فضای جدیدی دارد و بخشی از آن در کردستان می‌گذرد و کار جذابی برای نوروز مردم خواهد بود.

آقاخانی: در طنز ن.خ شاهد فضای جدید و نو خواهیم بود

به گزارش سینماپرس؛ سعید آقاخانی کارگردان سریال (ن. خ) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پشت صحنه این مجموعه درباره این سریال گفت: این سریال فضای جدیدی دارد و بخشی از آن در کردستان می‌گذرد و کار جذابی برای نوروز مردم خواهد بود.ضمن اینکه این بار خلاف همیشه لودگی در طنزمان دیده می‌شود.

این کارگردان درباره استفاده از لهجه در این سریال نیز بیان داشت: ما وارد منطقه و فرهنگ متفاوتی شدیم که تا به حال در تلویزیون دیده نشده است. لوکیشن‌ها و خیابان‌های تهران و ارتباطات و زبان آن تکراری شده و ما سعی کردیم متفاوت عمل کنیم.

وی با اشاره به نقشی که در این سریال بازی می‌کند نیز بیان داشت: من در این سریال نقش نورالدین خانزاده کاراکتر اصلی این سریال را بازی می‌کنم که مخفف آن (ن.خ) می‌شود.

آقاخانی ادامه داد: قصه سریال را دوست دارم و آن زمان که پیشنهاد شد به ساختنش ترغیب شدم و اصلا به طنز انتقادی و ... فکر نمی‌کنم.

وی درباره تفاوت میان کارگردانی و بازیگری در این سریال گفت: کار سختی است و اولین بارم هست که چنین کاری انجام می‌دهم. روزهای ابتدایی فکر می‌کردم کاری معمولی است اما کم کم دیدم نه. یکی از این سختی‌ها تعویض لباس است که زمان زیادی از ما می‌برد مثل سریال‌های تاریخی.

وی با اشاره به اعتراض‌های وارده بعد از پخش سریال نیز گفت: فکر نکنم اعتراضی متوجه ما باشد. خودم کرد زبان هستم و بازیگرهایمان نیز کرد هستند و به خوبی از پس آن برآمدیم. البته ناگفته نماند اگر کسی بخواهد می‌تواند شیطنت کند.

آقاخانی با اشاره به حضور بازیگران بومی در این سریال افزود: بازیگر بومی زیادی در «نون خ» داریم و از 6 شهر 20 بازیگر بومی انتخاب کردیم که همگی مقابل دوربین رفته‌اند.

*فارس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان