Poppy Jasper میزبان ۱۷ فیلم کوتاه ایرانی

۱۱ فیلم کوتاه داستانی و ۶ انیمیشن به نمایندگی از ایران در جشنواره Poppy Jasper آمریکا به روی پرده خواهند رفت.

Poppy Jasper میزبان 17 فیلم کوتاه ایرانی

11 فیلم کوتاه داستانی و 6 انیمیشن به نمایندگی از ایران در جشنواره Poppy Jasper آمریکا به روی پرده خواهند رفت.

به گزارش رسیده، فیلم‌های کوتاه: «وقت ناهار» ساخته علیرضا قاسمی، «فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی، «آریو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی، «فروزان» ساخته میرعباس خسروی، «ذبح» به کارگردانی سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی، «سنگ روی سنگ» به کارگردانی محسن سراجیان، «راحیل» ساخته آیت اسدی، «رهبر_Mer» به کارگردانی حسام رحمانی، «تروما» ساخته سعید صابری، «ماتیلدا» به کارگردانی حمید طاهری و «سنگ ساز» به کارگردانی علی نوائیان در بخش داستانی جشنواره Poppy Jasper آمریکا حضور دارند.

همچنین فیلم «بازگشت» ساخته رضا سیاح در بخش مستند و «شب تولد او» ساخته فرشاد محیطی، «تماشاچی» به کارگردانی محسن باقری دستجردی، «الگو» ساخته آزاد جنتی، «گرسنگی» به کارگردانی زهرا رستم پور، «26:32» ساخته پندار ناصرشریف در بخش انیمیشن این جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

Poppy Jasper یک فستیوال غیرانتفاعی است که خلاقیت در عرصه فیلم‌سازی را ترویج می‌دهد و به عنوان یکی از چندین جشنواره هنری معتبر در منطقه Gilroy و مورگان هیل شناخته می‌شود. ماموریت این فستیوال جشن گرفتن دستاوردهای هنری در فیلم، تشویق سازندگان فیلم‌ها و ایجاد فضایی است که فیلم‌سازان بتوانند از یکدیگر و حرفه‌ای‌های این صنعت بیاموزند و جوانان و بزرگسالان را در مورد حرفه‌های فیلم و هنر دیجیتال آموزش دهند.

جشنواره Poppy Jasper آمریکا از 3 تا 7 آوریل ( 14 تا 18 فروردین 98) در کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان