بررسی یارانه ناشران خارجی نمایشگاه کتاب در کمیته‌ای ویژه

رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی اختصاص یارانه به ناشران خارجی در این دوره نمایشگاه خبر داد.

بررسی یارانه ناشران خارجی نمایشگاه کتاب در کمیته‌ای ویژه

ایوب دهقانکار رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ درباره یارانه ناشران خارجی نمایشگاه گفت:‌ کمیته ناشران خارجی متقاضی دریافت یارانه برای ناشران خارجی است،‌ قرار است ما این هفته جلسه‌ای با حضور کارشناسانی از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی،‌ وزارت ارشاد،‌ صنف و ... برگزار کنیم تا این موضوع بررسی شود.

وی ادامه داد: اگر در این جلسه مقرر شد که ما به ناشران خارجی نیز یارانه خرید اختصاص دهیم،‌ قطعاً اعمال می‌شود. درخصوص تعیین نرخ دلار و یارانه‌ای که قرار است به این بخش اختصاص پیدا کند،‌ هنوز اقدامی انجام نشده است.

دهقانکار هم‌چنین با اشاره به آغاز عملیات تکمیلی در مصلی گفت: طبق آخرین اخبار و بازدید‌های انجام شده عملیات عمرانی در مصلی امام خمینی(ره) شروع شده و طبقه منفی یک رواق شرقی در حال سنگ‌فرش شدن است.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی مصلی را تحویل خواهید گرفت،‌ گفت:  تعویقی که در برنامه مسابقات قرآن کریم ایجاد شده، موجب خواهد شد که ما مصلی را زودتر تحویل بگیریم.

دهقانکار درباره تصمیم‌گیری شهر مهمان نیز گفت: گزینه‌هایی از کشور سوریه مطرح شده است،‌ اما ما کماکان منتظریم تا برنامه‌های خود را اعلام کنند،‌ تا این لحظه برنامه مدون و دقیقی نگرفته‌ایم،‌ امیدواریم به زودی برنامه‌های خود را اعلام کنند،‌ در غیر این صورت ممکن است در این دوره شهر مهمان نداشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان