جستجوی زندگی و هجوم برای سیب زمینی +ویدئو،عکس

جمع آوری سیب زمینی های غیر قابل فروش از سطل آشغال توسط عده ای از مردم نیازمند در “ایران”

جستجوی زندگی و هجوم برای سیب زمینی +ویدئو،عکس

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در فضای مجازی منتشر می شود که با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه بود. مغازه داری در بازار روز "رشت" سیب زمینی های خراب شده اش را به علت غیرقابل فروش بودن در سطل آشغال ریخت که عده ای از شهروندان برای جمع آوری همین سیب زمینی ها به دلیل نیاز و تنگدستی هجوم آوردند.

کاربران زیادی با ابراز تاسف معتقدند این ویدئو کوتاه وضعیت اسفناک زندگی مردم در "ایران" را شرح می دهد که تعدادی از مردم از روی ناچاری دست به این کارها می زنند، مردم در شرایط بسیاری دشواری به سر می برند و بیش از 35 درصد جمعیت کشور "ایران" دچار «فقر مطلق» و 6 درصد زیر «خط گرسنگی» هستند. آنها مشاهده این صحنه های تلخ و تکان دهنده را نشان از افزایش فقر در "ایران" عنوان می کنند و این وضعیت را با وجود کشوری با ذخایر نفت، گاز و معدن غیرقابل باور می دانند و عنوان می کنند دلیل مشکلات اقتصادی تنها تحریم های وارده به "ایران" نیست بلکه اصلی ترین دلیل آن را بی کفایتی مسئولین می باشد.

تعدادی از کاربران نیز با تمسخر صحبت های "محمدجواد ظریف" به اینکه تحت فشار هستند افتخار می کنند و با جمله «از ماست که بر ماست» به این ویدئو واکنش نشان دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان