تاکید مدیرعامل آبفا لرستان بر لزوم مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان بر لزوم مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی تأکید کرد و از افزایش محسوس مصرف آب دربین مشترکین خبرداد.

تاکید مدیرعامل آبفا لرستان بر لزوم مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حمیدرضا کرم وند با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ پایانی سال افزایش می‌یابد اظهار داشت: انجام خانه تکانی بصورت گسترده وبدون رعایت الگوی مصرف باعث افزایش مصرف آب شرب می‌شود.

بالا رفتن مصرف اب در خانه تکانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان افزود: بالا رفتن میزان مصرف آب در ایام خانه‌تکانی باعث افت فشار و کمبود آب در برخی مناطق شهری می‌شود.

و به همین دلیل ضروری است مشترکین برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن هنگام خانه‌تکانی در مصرف صحیح و اصولی این کالای با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

مصرف 180 لیتر در شبانه روز توسط مشترک

کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان میانگین مصرف آب توسط مشترکین آبفای شهری را بیش از 180 لیتر در شبانه‌روز عنوان کرد و گفت: این میزان مصرف روزهای پایان سال و هنگان خانه‌تکانی به صورت محسوسی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب هنگام خانه‌تکانی عنوان کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی در این ارتباط می توانند زمینه همکاری شهروندان را در مصرف بهینه آب فراهم آورند.

کرم وند بیان کرد : اصلاح برخی از روش‌های نادرست مصرف آب از هدر رفت آب تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد.

وی درپایان تاکیدکرد به رغم مصرف بالای آب در ایام پایانی سال، شرکت آبفای استان تدابیر لازم را برای مدیریت مصرف بهینه بکارخواهد بست.

45

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان