کسب تندیس جشنواره‌ علمی صنعت غذا توسط گروه صنعتی و پژوهشی زر

یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه علمی دکتر هدایت) و دهمین جشنواره دکتر شهاب واعظ زاده (R&Dهای برتر صنعت غذا ) در حالی برگزار شد که تندیس و لوح این دو جشنواره به گروه صنعتی و پژوهشی زر اعطا شد.

کسب تندیس جشنواره‌ علمی صنعت غذا توسط گروه صنعتی و پژوهشی زر

به گزارش خبرآنلاین، این جشنواره ها توسط انجمن علوم و صنایع غذائی ایران و با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ ای و صنایع غذایی کشور، قطب‌ های علمی و پژوهشگاه‌ های صنایع غذایی و نیز دانشگاه‌ ها و مراکز تحقیقاتی کشور و با حضور شرکت‌ های صنایع غذایی داخلی و خارجی برگزار شد. 
دکتر آرش ارشادی، سرپرست بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام در این مراسم پس از دریافت تندیس، اظهار کرد:  اعتماد مصرف کنندگان به صنایع غذایی باعث می شود، محصولات غذایی از سوی مصرف کننده با اطمینان خاطر خریداری شود. 
وی ادامه داد: صنایع غذایی سطح سلامت جامعه را معین می‌ کند. 
ارشادی اضافه کرد: استفاده از کارشناسان و متخصصان در بخش تحقیق و توسعه کمک در تولید محصولات سلامت محور و با کیفیت تاثیرگذار است. وی گفت: حضور مشاوران صاحب نظر و کهنه‌ کار در کنار کارشناسان تحقیق و توسعه نیز در این میان نقش بسزایی در افزایش کیفیت فعالیت های واحد تحقیق و توسعه خواهد داشت. 
ارشادی پیشرفت هر شرکت را وابسته به تیم تحقیق و توسعه دانست و گفت: هسته مرکزی فعالیت های علمی و عملی هر شرکت دانش بنیان واحد تحقیق و توسعه آن است.  وی همچنین اظهار داشت: خلق ارزش های پایدار، تولید سلامت محور، تولید صادرات محور و کار آفرینی از جمله اهداف راهبردی گروه صنعتی و پژوهشی زر محسوب می شود.
گفتنی است، متخصصان تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی زر در بخشی از این مراسم با حضور در غرفه این گروه، علاوه بر پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان از نظرات متخصصان و صاحب نظران این رویداد علمی نیز استقبال کردند.
این مراسم با حضور مقامات ومسئولان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه وجمع کثیری از مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی با هدف بررسی مسائل و مشکلات صنعت غذا و تجلیل از مقام پیشکسوتان عرصه علم وصنعت، دانشگاهیان، بازنشستگان وزارتخانه ها، معرفی پیشگامان و همچنین واحد های برتر صنعت غذایی که دارای نقطه قوت در حوزه تحقیق و توسعه سال 97 هستند در محل انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان