نامزد پایداری برای انتخابات ۱۴۰۰ از میان فتاح، ضرغامی و جلیلی انتخاب می‌شود؟

نامه‌نیوز نوشت: سخنگوی جبهه پایداری گفت: روی تعیین مصداق هنوز صحبت نکردیم، البته راجع به شاخص‌ها، شرایط و معیارهای آن انتخابات فکر می کنیم که این هم محدود و منحصر به جبهه پایداری نیست و همه گروه ها و مجموعه های سیاسی این اقدام را انجام می دهند.

نامزد پایداری برای انتخابات 1400 از میان فتاح، ضرغامی و جلیلی انتخاب می‌شود؟

فضای سیاسی کشور در ظاهر راکد است و هیچ تحرکی از آن مشاهده نمی شود اما واکاوی درون تشکل های سیاسی حکایت از آن می کند که تحلیل ها و تحرکات انتخاباتی کلید زده شده است. اتفاقی دبیرکل جبهه پایداری آن را پنهان نکرد. همین مسئله موجب گمانه زنی های رسانه ای شد.

مجید متقی فر درباره بازگشت جبهه پایداری به سعید جلیلی گفت: آقای آقاتهرانی در پاسخ به مجری جواب داد «هنوز درباره مصداق کار نکردیم و این کار را نیز درست نمی دانیم»، اصلا درباره انتخاب آقای جلیلی در برنامه دست خط هیچ صحبتی نشد اما همان طور که آقای آقاتهرانی بیان کردند ما داریم روی حضور در انتخابات مجلس 98 و انتخابات ریاست 1400 بررسی های خودمان را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه نمی شود از الان برای سال 1400 گزینه ای را مطرح کرد چون وقت این حرف ها نیست، افزود: روی تعیین مصداق هنوز صحبت نکردیم، البته راجع به شاخص ها، شرایط و معیارهای آن انتخابات فکر می کنیم که این هم محدود و منحصر به جبهه پایداری نیست و همه گروه ها و مجموعه های سیاسی این اقدام را انجام می دهند.

سخنگوی جبهه پایداری درباره گمانه زنی رسانه ها که ضرغامی، فتاح و جلیلی را سه گزینه مدنظر این جبهه اعلام می کنند، یادآور شد: خیر روی گزینه ها کار نکردیم چراکه ورود به این بحث ها را زود و نادرست می دانیم.

وی درباره حضور جبهه پایداری در جلسات شورای وحدت افزود: خیر این جلسات شرکت نمی کنیم.

متقی فر درباره درج نام جبهه پایداری ذیل امضای بیانیه نهم مهر امسال 24 تشکل اصولگرا خطاب به سران قوا گفت: بعید امضای ما پای این بیانیه باشد، اگر بود من خبر داشتم. البته امکان دارد یک موضوعی را ظنّی می گویند.

وی درباره چرایی عدم شرکت در جلسات شورای وحدت با محوریت آقای رئیسی اظهار کرد: هنوز صحبتی با ما نشده است که ببینیم موضوع و قاعده وحدت چیست. وحدت اگر بر محور نظام و برای حفظ آرمان ها و ارزش ها باشد ما آماده ایم. مگر اینکه این نباشد و چیز دیگری باشد آن وقت ما اسمش را وحدت نمی گذاریم. در کل نمی دانیم این دفعه مدل وحدت چیست.

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سئوال که احتمال دارد به صورت مستقل وارد انتخابات مجلس شوید؟ گفت: همه چیز احتمال دارد. البته این احتمال هم است که اگر تشخیص دهیم در وحدت خط ولایت رعایت شده حتی اگر گزینه یا گزینه ها از پایداری نباشند ما می پذیریم.

214214

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان