فوتبال جهان؛ لوچانو اسپالتی: امیدوارم به زودی ایکاردی را در اختیار داشته باشیم/ به نتیجه بازی با فیورنتینا خوشبین هستم

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی مهار برخی از بازیکنان تیم فوتبال فیورنتینا را دشوار می‌داند.

فوتبال جهان؛ لوچانو اسپالتی: امیدوارم به زودی ایکاردی را در اختیار داشته باشیم/ به نتیجه بازی با فیورنتینا خوشبین هستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی در  کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از راهکارهای برتری بر رقیب سخن گفت. سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره اظهار داشت: متوقف کردن  موریل آسان نیست، بنابراین برای مقابله با او باید تلاش بیشتری داشته باشیم. اگر موریل در موقعیت نفر به نفر قرار بگیرد و فضا داشته باشد تقریبا بعید است  خطرساز نشود. بدون ترس به فلورانس می‌رویم چون در فرم خوبی هستیم.

وی افزود: امیدوارم به زودی ایکاردی و کیتا را در ترکیب خود داشته باشیم. برای باشگاهی مثل اینتر غیرقابل قبول است که فقط به یک بازیکن متکی باشد. این باشگاه هرگز به بازیکنی خاص وابسته نبوده و اگر اینطور بود، قطعا جایگاه کنونی را در  سطح اول اروپا نداشت. بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند برای اینتر تفاوت را رقم بزنند.

 اسپالتی در ادامه افزود: تیم به وضوح در بازی‌های اخیر عملکرد بهتری داشته و آن عواملی که در کار تیم خلل ایجاد کرده بودند از بین رفته‌اند. باید به روند پیروزی‌ها ادامه بدهیم. هنوز چه از نظر فردی و چه از نظر گروهی باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم. کمبود بازیکنان در دسترس برای خط حمله، اخیرا ما را محدود کرده  و امیدواریم به زودی گزینه‌های بیشتری برای استفاده از ترکیب چرخشی در اختیار داشته باشیم. مارتینس بازیکن باهوشی است. وقتی گل می‌زند به شدت احساساتی می‌شود و می‌خواهد  بقیه را در احساسات خود شریک کند. پولیتانو قابلیت بازی به عنوان مهاجم نوک را دارد و در ساسولو  در این  پست به میدان رفته است. فرم فعلی پریشیچ از ذهنیت قوی و واکنش ذاتی او ناشی می‌شود. به بازی با فیورنتینا خوشبین هستم چون در فرم خوبی قرار داریم و از سوی دیگر بابت نزدیک شدن رقبا به ما نگران نیستم چون از قبل هم انتظار داشتیم آن‌ها، اینتر را به دردسر بیندازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان