لو رفتن تصویر احتمالی نسل آینده فورد رنجر

دو تصویر احتمالی از نسل آینده‌ی فورد رنجر در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر رندرهای طراحی نیستند بلکه نشان دهنده‌ی پیکاپی واقعی می‌باشند

لو رفتن تصویر احتمالی نسل آینده فورد رنجر

دو تصویر احتمالی از نسل آینده‌ی فورد رنجر در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر رندرهای طراحی نیستند بلکه نشان دهنده‌ی پیکاپی واقعی می‌باشند. پس از نگاهی دقیق به تصاویر نمی‌توان مطمئن بود که آیا این خودرو واقعاً نسخه‌ای تولیدی است یا اینکه یک کانسپت محسوب می‌شود. ظاهر خودرو خیلی درخشان بوده و شیشه‌های کاملاً تیره نیز عجیب به نظر می‌رسند. لوگوهای پوشانده نیز عجیب هستند. شاید هم این تصاویر یک مدل گلی با کمی جادوی فتوشاپ باشند که نهایتاً خودروی حاضر در تصویر را ایجاد نموده‌اند.


در نمای جلو شباهت زیادی به نسل فعلی F-150 احساس می‌شود. ظاهراً رنجر جدید از چراغ‌های کروشه مانند برادر بزرگ‌تر خود سود برده و دو میله‌ی کرومی نیز در مرکز جلوپنجره نصب شده است. مه شکن‌های چندضلعی هم طراحی مشابه پیکاپ های فورد را داراست.

البته این شباهت‌ها در عقب به‌صورت فوری مشخص نمی‌شوند. البته می‌توان تمایل سپر عقب به بخش مرکزی را قابل‌مقایسه دانست؛ اما خب چراغ‌های عقب و درب پشتی اشتراک زیادی با F-150 ندارند.


فورد و فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 خود همکاری برای تولید نسل بعدی رنجر و آماروک را اعلام کردند. این دو خودروساز گفته‌اند پیکاپ های یاد شده مخصوص بازارهای اروپایی و آفریقایی خواهند بود. سخنگویان این دو شرکت در کنفرانس خبری برگزار شده تولید مدل‌های بازار آمریکای شمالی را رد نکرده‌اند اما گفته‌اند چنین تصمیمی نیازمند بحث و گفت‌وگوی بیشتر است.

فورد می‌گوید نسل بعدی رنجر و آماروک خودروهایی مشابه با لوگوهای یکسان نخواهند بود. رئیس فورد گفته بود این دو خودرو کاملاً متفاوت خواهند بود و دینامیک رانندگی متمایزی خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان