رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش‌بین تهران، یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های گیلانی این شهر بوده که با سرو غذاهای اصیل شمالی در خدمت شما عزیزان است

رستوران خوش‌بین تهران، یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های گیلانی این شهر بوده که با سرو غذاهای اصیل شمالی در خدمت شما عزیزان است. باید بگوییم که این رستوران به نام حسن رشتی نیز در میان اهالی تهران بزرگ معروف بوده و شعبه دومی از آن نیز به همین نام در شهر رشت وجود دارد. رستوران خوش‌بین تهران، با محیطی ساده، صمیمی و قدیمی هر روزه پذیرای مهمانان بسیاری از سرتاسر تهران بزرگ با سرو خوشمزه‌ترین غذاهای شمالی می‌باشد. در این رستوران می‌توانید لذیذترین غذاها از جمله لذیذترین و بی‌نظیرترین کباب، میرزا قاسمی، کباب ترش‌ها، ترشی‌تره، جوجه‌ترش و ماهی دودی را نوش‌جان فرمایید.

برای رزرو بهترین رستوران های تهران با تخفیف میتونید از پیشنهادهای ویژه سایت تخفیفان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که قیمت غذاهای ارائه شده در خوش‌بین با توجه به کیفیت آن‌ها بسیار راضی‌کننده و متناسب می‌باشد. به خاطر داشته باشید که این رستوران تنها در وعده ناهار از شما پذیرایی می‌کند. رفتن به رستوران خوش‌بین تهران مسلماٌ به یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد. بنابراین، جهت سرو غذاهای شمالی این رستوران می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای شما عزیزان باشد.
آدرس: تهران، خیابان سعدی شمالی، پایین تر از چهارراه سیدعلی، پلاک 510٫
شماره تماس: 33902149-(021)

رستوران خوش‌بین تهران

پربازدیدترین ها:

رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش‌بین تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان