پوتین، برترین هواپیمای نظامی جهان را معرفی نمود

رئیس جمهور روسیه جنگنده چند منظوره نسل پنجم سوخو-۵۷ را «برترین هواپیمای نظامی جهان» عنوان کرد.

پوتین، برترین هواپیمای نظامی جهان را معرفی نمود

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز در جریان دیدار با فینالیست های مسابقه «رهبران روسیه» اعلام نمود که جنگنده چند منظوره نسل پنجم سوخو-57 روسیه از نگاه تاکتیکی و فنی برترین هواپیمای نظامی جهان می باشد.
رئیس جمهور پوتین در این خصوص گفت: «سوخو 57، هواپیمایی قدرتمند است. در حال حاضر او بهترین هواپیمای نظامی ما می باشد. در جهان نیز از نگاه تاکتیکی، فنی و تسلیحاتی بهترین هواپیما نظامی است. هیچ هواپیمایی، مشابه سوخو 57 پرواز نمی کند". 
سوخو-57 جنگنده روسی نسل پنجم به هوش مصنوعی مجهز می شود که آن را نزدیک به جنگنده نسل 6 خواهد کرد. یک منبع مطلع در صنعت هوایی روسیه اعلام کرد: به طور جداگانه در این جنگنده سیستم مدیریتی یکپارچه و تجهیزات دید قرار خواهد گرفت تا این جنگنده به طور کامل به حالت خودکار قرار بگیرد. به گفته وی، سوخو-57 همچنین به تجهیزات دفاعی مجهز خواهد شد، از جمله فرکانس های جدید و رژیم عملیاتی جدید.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که اولین سری جنگنده های نسل پنجم سوخو-57 در سال 2019 تحویل نیروی هوایی روسیه خواهند شد. هواپیمای فوق الذکر میتواند وظایف اکتشافی را در فاصله دور انجام دهد. این جنگنده اولین پرواز خود را در سال 2010 انجام داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان