صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید فرمانده نیروی‌دریایی‌ارتش از پایگاه پسابندر

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی پسابندر واقع در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.

بازدید فرمانده نیروی‌دریایی‌ارتش از پایگاه پسابندر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در جمع کارکنان و خانواده‌های پایگاه دریایی پسابندر واقع در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان سال جدید را در کنار آنان تحویل کرد.

امیر دریادار حسین خانزادی ضمن تبریک به مناسبت سال نو از تمامی کارکنان و خانواده‌هایی که برای حفظ آرامش این مرز و بوم تلاش می‌کنند تشکر کرد و گفت: حضور شما عزیزان در این منطقه حساس و راهبردی باعث قوت قلب و افتخار است و من از جانب خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش از تلاش و زحمات همه ی شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خانواده را رکن اصلی در مسیر پیشرفت اهداف نیروی دریایی ارتش عنوان کرد و افزود: خدمات پزشکی، رفاهی و فرهنگی و… در این مناطق باید به صورت کامل در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد تا کارکنان بدون دغدغه فکری بتوانند مأموریت‌های محوله خود را به نحو احسن انجام دهند.

تقدیر از کارکنان و خانواده‌های پایگاه دریایی پسابندر و بازدید از مجموعه اماکن فرهنگی، ورزشی، خدماتی رفاهی منطقه سوم نبوت نداجا در کنارک از دیگر برنامه‌های امیر دریادار حسین خانزادی در اولین روز سال 1398 بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان