رازهایی در مورد کرفس که باید بدانید

کرفس دارای خواص بسیار زیادی است. در ادامه این مطلب با خواص کرفس آشنا شوید

رازهایی در مورد کرفس که باید بدانید

خواص کرفس

کرفس با خواصی که دارد، کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به لطف مشاهیر و نفوذگران که سلامتی خود را حفظ می کنند، "ما اکنون می دانیم که مانند همه چیز رشد می کند، کرفس دارای مشخصات مغذی منحصر به فرد است،" Palumbo می گوید. بنابراین، دلیل خوبی برای مصرف کرفس به طور جدی وجود دارد.چه مزایای بهداشت واقعی،از  آب میوه کرفس نشان داده شده است.

1. آب میوه کرفس می تواند به شما در دستیابی به ویتامین و مواد معدنی کمک کند

محتویات ویتامین و مواد معدنی در کرفس بسیار زیاد است: آب کلرید ویتامین K، پتاسیم، ویتامین A و فولات را ارائه می دهد، Palumbo می گوید. به عنوان مثال، یک بخش از کرفس (که 110 گرم [g] است) 32 میکروگرم (میکروگرم) ویتامین K است، و زنان 19 ساله و بالاتر نیاز به حدود 90 میکروگرم در روز مصرف نمایند.

پالمبو می گوید: "ویتامین K مواد مغذی است و با سلامتی استخوان مرتبط است." "هنگامی که به سلامت استخوان می آید، ما معمولا به کلسیم و ویتامین D توجه می کنیم، اما تحقیقات در مورد اینکه چرا ویتامین K نیز ضروری است، وجود دارد." Palumbo اضافه می کند. "با توجه به اینکه زنان مسن تر می شوند، مهم است بدانیم که چه چیزی می تواند باعث تقویت استخوان ها شود." بررسی ای که در ماه مه و اوت 2017 در مورد موارد بالینی متابولیسم مواد معدنی و استخوانی منتشر شد، نشان می دهد که ویتامین K ممکن است با ویتامین D برای بهبود سلامت استخوان و جلوگیری از شکستگی، علاوه بر تقویت سلامت عروقی در افراد مبتلا به نارسایی کلیه بسیار موثر باشد.پتاسیم یکی دیگر از مواد مغذی شگفت انگیز در کرفس است – یک مقدار کم از کرفس دارای پتاسیم است زیادی است مقداری که در یک موز متوسط ​​یافت می شود.همانطور که می دانید  موز، میوه ای است که دارای محتوای پتاسیم بالایی است.

2. آب میوه کرفس آنتی اکسیدان های سودمند را فراهم می کند

پالمبو می گوید: "مانند سایر مواد غذایی گیاهی، آب میوه کرفس حاوی عصاره های گیاهی مانند اسید فنولیک و فلاونوئیدها است." MedlinePlus معتقد است که فیتونوتیتیدها که دارای خواص آنتی اکسیدانی مانند جلوگیری از آسیب سلولی هستند و باید بخش مهمی از رژیم غذایی شما باشند.بررسی ماه نوامبر 2015 در مولکول ها نشان می دهد که خوردن رژیم غذایی حاوی مواد مغذی ممکن است شانس خود را برای توسعه بیماری های خاص کاهش دهد.

"پالمبو می گوید:" کسی که هر روز صبح می تواند 16 اونس آب یک میوه خاص را بخورد ممکن است فکر کند، من برای روزخود و برای سلامتی بدنم هرآنچه لازم بوده را انجام داده ام. " "اما این ایده ای درست نیست، زیرا مردم باید انواع سبزیجات و میوه ها را بخورند تا بتوانند تمام مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد غذایی را برای سلامتی آنها حفظ کنند."

3. آب میوه کرفس می تواند آب کافی و مورد نیاز بدن شما را تامین کند.

"Palombo می گوید:" چون کرفس عمدتا آب است، شما با مصرف نوشیدن آب کرفس - یا مصرف آن - مقدار هیدراتاسیون را دریافت می کنید. " به عنوان مثال، فنجان کرفس به 101 گرم معادل است، که 38/88 آن آب است. این حدود 95 درصد H2O را تولید می کند.

کرفس،با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، صرفه جویی در مصرف هیدراته برای سلامتی کلی شما اهمیت دارد. با توجه به تفکر شما، کمبود آب می تواند باعث خستگی شما شود، باعث ایجاد یبوست و حتی منجر به سنگ کلیه شود.

4. آب میوه کرفس، همراه با سایر سبزیجات، می تواند به مبارزه با التهاب کمک کند

تحقیقات نشان داده، کرفس یک درمان برای التهاب نیست. Palumbo می گوید: "کرفس ممکن است به کاهش التهاب کمک کند، اما این یک آب ضد التهابی جادویی نیست." مک موردی می گوید: "یکی از مطالعات قدیمی است که در خواص ضد التهابی کرفس در in vitro [در یک لوله آزمایش قرار گرفت]، و به نظر می رسد که منافع ضد التهابی را نشان می دهد." اما مک موردی می افزاید: این یافته ها مشابه آن نیست که تحقیقات بر روی انسان انجام شده است، و محققان عصاره کرفس (نه ساقه) را بررسی کرده اند، بنابراین تحقیقات بیشتری لازم است.

5. آب میوه کرفس می تواند به کاهش وزن کمک کند

هیچ انکاری نیست که کرفس یک غذای کم کالری است - یک فنجان خورش فنجان که برابر با یک ساقه بزرگ و یک ساقه متوسط ​​است، فقط 14 کالری و 3 گرم کربوهیدرات دارد.حتی اگر شما یک کل 16 اونس آب میوه را مصرف کنید، هنوز حدود 30 تا 45 کالری و 6 تا 9 گرم کربوهیدرات دریافت می کنید. بنابراین برای افرادی که آب می خواهند، این می تواند جایگزینی برای سایر نوشیدنی هایی باشد که کالری بیشتری دارند.

منبع: الودکتر

7معجون لاغری کرفس با قدرت چربی سوزی بالا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان