اخبار حوادث تیر ماه ۹۷؛

کودک ربایی فقط برای ۱۰ میلیون تومان/ پایان گروگان‌گیری با شلیک گلوله پلیس/ دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در مترو

کودک ربایی فقط برای 10 میلیون تومان/ پایان گروگان‌گیری با شلیک گلوله پلیس/ دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در مترو

مهم‌ترین اخبار حوادث تیر ماه 97 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کودک ربایی فقط برای 10 میلیون تومان/ پایان گروگان‌گیری با شلیک گلوله پلیس/ دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در متروبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث تیر ماه 97 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کودک ربایی فقط برای 10 میلیون تومان / پایان گروگان‌گیری با شلیک گلوله پلیس

هفته گذشته مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از ناپدید شدن پسر 8 ساله‌اش خبر داد.

وی گفت: لحظاتی قبل مرد موتورسواری پسرم را از مقابل خانه ربود. شاهین برای بازی به کوچه رفته بود، اما دقایقی قبل دخترم که تازه از سر کار به خانه برگشته بود گفت: سر کوچه شاهین را سوار بر موتور مردی ناشناس دیده است.


خواستگار عصبانی جواب منفی دختر را با ضربات چاقو تلافی کرد

خواستگار عصبانی وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید پس از ربودنش او را با چاقو مجروح کرد.


شناسایی و دستگیری قاچاقچیان کولرگازی در بهشت زهرا

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: این افراد که سه تن از آنان در حین بار زدن کالای قاچاق دستگیر شدند، اعتراف کردند که کولرها را یک و نیم میلیون تومان از بندر دریافت می خریدند و در تهران به مبلغ 5 میلیون تومانی می فروختند.


دستگیری شناسایی سارق گوشی مسافران اتوبوس بین شهری در مترو

رییس پلیس متروی تهران گفت: در روز 27 تیرماه ماموران پلیس پیشگیری ایستگاه متروی دروازه دولت به یک جوان که در حال فحاشی به شهروندان بود مشکوک می‌شوند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان