ابوالفضل جلیلی: شروع دوباره فیلمسازی برای من اتفاق خوبی بوده

ابوالفضل جلیلی: شروع دوباره فیلمسازی برای من اتفاق خوبی بوده

ابوالفضل جلیلی فیلمنامه نویس و کارگردان فیلم های «رقص خاک»،«گل یا پوچ»،«حافظ» و… اظهار امیدواری می کند فیلمبرداری فیلمی که در حال ساخت دارد، زودتر به سرانجام برسد.
این کارگردان در سال گذشته مشغول به ساخت فیلم جدیدی بوده و در این باره به بانی فیلم توضیح می دهد:«سالی که گذشت شروع دوباره من به فیلمسازی اتفاق خوبی بود، اما من یک فیلمساز اجتماعی هستم و درد اجتماع همیشه برای من مهم بوده ، اما در این سال ها شدت معضلات باعث شده من نسبت به کل اجتماع خنثی شوم».
او در ادامه درباره فیلم جدید خود می گوید:«من از بازیگران فیلم و همچنین بنیاد فارابی ممنونم که تا حدی د راه ساخت فیلم آخرم به من کمک کردند، اما به هر حال شدت معضلات اقتصادی تا حدی بالا رفته که ما دو روز کار می کنیم و سه روز بی کاریم! به همین خاطر ساخت فیلمم به درازا کشیده است. امکان بستن تیم حرفه ای را نداشته ام و همکاری با تیم نیمه حرفه ای هم کار را با کندی پیش می برد».
جلیلی در پایان تاکید می کند:«امیدوارم روزنامه بانی فیلم و همه عوامل فعال در این نشریه همیشه فعال و پابرجا باشند. امیدوارم شرایط بهتر شود و فیلمبرداری فیلمی که در حال ساخت دارم زودتر به سرانجام برسد».

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان