برزو نیک نژاد: سال آینده کمدی اجتماعی می سازم

برزو نیک نژاد، کارگردان فیلم های کمدی پرفروش، سال ۹۷ فیلم موفق «لونه زنبور» را روی پرده داشت. او با اشاره به اینکه تصمیم به ساخت فیلم اجتماعی در سال آینده دارد، به بانی فیلم می گوید:« مدت زمان زیادی از آخرین فعالیت من در سینما می گذرد و تا حدی از حال و هوای مخاطبان امروز و سلیقه شان دور شده ام ، اما برای سال جدید در صدد ساخت فیلم اجتماعی هستم

برزو نیک نژاد: سال آینده کمدی اجتماعی می سازم

برزو نیک نژاد، کارگردان فیلم های کمدی پرفروش، سال 97 فیلم موفق «لونه زنبور» را روی پرده داشت.
او با اشاره به اینکه تصمیم به ساخت فیلم اجتماعی در سال آینده دارد، به بانی فیلم می گوید:« مدت زمان زیادی از آخرین فعالیت من در سینما می گذرد و تا حدی از حال و هوای مخاطبان امروز و سلیقه شان دور شده ام ، اما برای سال جدید در صدد ساخت فیلم اجتماعی هستم. همچنین ساخت فیلم کمدی را بعد از پایان فیلمبرداری فیلم اجتماعی که در نظر دارم شروع خواهم کرد».
نیک نژاد در ادامه توضیح می دهد:« امیدوارم سال 1398 سال خوبی باشد. سینما با حال مردم گره خورده و به همین خاطر سال گذشته سال خوبی برای سینما نبود. هشتاد و پنج میلیون ایرانی درصدد زندگی راحت و به دور از نگرانی هستند. متاسفانه ما روزهای زیبای سال گذشته را به دلیل این نگرانی ها از دست دادیم».
این کارگردان درباره راهکار دستیابی به حال بهتر بیان می کند:«ما همه در یک سردر گمی هستیم که ثبات اقتصادی تا اندازه زیادی در رفع این سردرگمی تاثیر دارد. اگر مسئولان چاره ای بیندیشند، روزهای بهتر برای مردم به وجود می آید و ترس از آینده مانع حرکت امروزشان نمی شود».

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان