اخطار به ۴۵۰ نانوایی در مشهد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز در مشهد گفت: از ابتدای سال 96 تا پایان سال 97 به 450 نانوایی آزادپز یا یارانه‌ای در مشهد اخطار داده شد و 110 نانوایی آزادپز پلمب شدند.

به گزارش «تابناک» غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار  میزان در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز در شهر مشهد بیان کرد: از آنجا که مشکلاتی در خصوص نانوایی‌های غیرمجاز در مشهد وجود داشت طرح ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز آزادپز اواخر سال 95 در دستور کار قرار گرفت و با حمایت دادستانی و برنامه ریزی کارگروه گندم، آرد و نان و کمیسیون نظارت بر بازار برنامه ریزی برای ساماندهی نانوایی‌های مشهد انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این چارچوب از ابتدای سال 96 تا پایان سال 97 به 450 نانوایی آزادپز یا یارانه‌ای در مشهد اخطار داده شد و 110 نانوایی آزادپز پلمب شدند که این نانوایی‌ها یا غیرمجاز بودند و یا پروانه کسبشان منقضی شده بود.

وی ادامه داد: هم اینک دو هزار و 200 نانوایی آزادپز و یارانه‌ای در مشهد فعالیت دارند و ساماندهی 140 مورد نانوایی دیگر در این شهر در دست اقدام است و این طرح تا اتمام ساماندهی کل نانوایی‌های مشهد ادامه خواهد یافت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان