سردار اشتری مطرح کرد؛

کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۸/ کیفیت پائین خودروهای داخلی از دلایل تصادفات است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بخش مهمی از تصادفات جاده‌ای به دلیل ناایمنی جاده‌ها و کیفیت پایین خودروهای داخلی است.

کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز 98/ کیفیت پائین خودروهای داخلی از دلایل تصادفات است

کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز 98/

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی  پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در سالن محراب استان قم برگزار شد، اظهار کرد: تلاش پلیس کاهش آمار تصادفات جاده‌ای است.

وی در ادامه بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده پلیس از 24 اسفند سال گذشته تا 17 فروردین‌ماه امسال در آماده‌باش کامل قرار دارد. آمار و ارقام ثبت‌شده از افزایش تردد و مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال گذشته خبر می‌دهد، وضعیت نامساعد جوی و برودت هوا برخی مشکلات را رانندگان و مسافران به وجود آورده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز 98 نسبت به سال گذشته ادامه داد: آمار تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به سال قبل کاهش پیداکرده است، حقیقت این است که بخش مهمی از تصادفات جاده‌ای به ناایمنی جاده‌ها، کیفیت پایین خودرو‌های داخلی و همچنین بی‌توجهی رانندگان برمی‌گردد که در این زمینه هشدار‌های لازم به دستگاه‌های مختلف به‌ویژه خودروسازان ابلاغ‌شده است.

سردار اشتری تأکید کرد: در بسیاری از کلان‌شهر‌های کشور مانند قم، حضور مسافران نوروزی بسیار چشمگیر و گسترده است، در تمام شهر‌هایی که حضور مسافران نوروزی قابل‌توجه‌تر است پلیس نیز به‌صورت گسترده‌تری مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان