علت غیبت استاندار گلستان در بحران سیل

وقوع سیلاب در استان گلستان شرایط سخت و غم‎انگیزی را در سال نو و ایام نوروز برای مردم استان گلستان رقم زده است.

در حالی که مردم استان گلستان در روزهای آغازین سال 1398 گرفتار بحران سیل هستند غیبت چند روزه استاندار گلستان در این شرایط سخت و بحرانی علامت سوالی بود که مردم، رسانه‎ها و مسؤولان به‎دنبال  پاسخ آن بودند.

جلسه شورای مدیریت بحران استان گلستان امشب در حالی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و جمعی از وزرا برگزار شد که در پایان این جلسه «سیدمناف هاشمی» برکنار شد و «میرمحمد غراوی» به‎عنوان سرپرست استانداری گلستان معرفی شد.

وزیر کشور در گفت‎وگوی ویژه خبری در خصوص علت غیبت چند روزه استاندار گلستان اظهار کرد: آقای هاشمی یک ماه قبل از عید نوروز در تدارک یک سفر بودند و همان موقع به بنده اشاره کردند که قبلاً تدارک این سفر را دیده‎ام و به‎دلیل مسائل خانوادگی و مشکلاتی که با آن روبه‎رو هستم حتماً باید به این سفر بروم.

عبدالرضا رحمانی‎فضلی ادامه داد: بنده به ایشان عرض کردم که با توجه به شرایط منطقه بررسی دقیق داشته باشید و اگر شرایط منطقه به گونه‎ای است که حضور شما در منطقه احساس می‎شود حتماً بمانید کارها را انجام دهید و اگر تشخیص می‎دهید کارها مدیریت‎شده است به این سفر بروید.

وی اضافه کرد: استاندار سابق گلستان به بنده توضیح دادند که کار در استان تقسیم شده است و معاون بنده حضور دارد و نگرانی خاصی ندارم و با توجه به ضرورتی که وجود داشت ایشان تصمیم گرفتند به این سفر بروند.

وزیر کشور تأکید کرد: ایشان امشب به استان بازگشتند و به طور قطع حضور ایشان به‎عنوان استاندار در استان می‎توانست در هماهنگی‎ها و پیگیری‎ها بسیار موثرتر باشد و البته ایشان در آن زمان تشخیص دادند که به این سفر بروند و امیدوارم ایشان هم توضیحات لازم را به مردم بدهند.

منبع:فارس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان