به تازگی فاش شد؛

مدیر بازداشتی هواوی در زمان دستگیری از محصولات اپل استفاده می‌کرد

به تازگی مشخص شده که منگ وانژو، مدیر ارشد امور مالی هواوی در زمان دستگیری در کانادا از سه محصول اپل استفاده می کرده و روی خوشی به گوشی‌ها و تبلت‌های تولیدی هواوی نشان نمی داده است.

مدیر بازداشتی هواوی در زمان دستگیری از محصولات اپل استفاده می‌کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، در حالی که قاعدتاً مدیر ارشد شرکتی مانند هواوی باید از تولیدات خود این شرکت و نه تولیدات شرکت‌های رقیب استفاده کند، وانژو از یک مک بوک 12 اینچی، یک آیفون 7 پلاس و یک آی پد پرو در زمان دستگیری استفاده می‌کرد.

نکته مهم دیگر در این زمینه آن است که هواوی و دولت آمریکا مدتی است به شدت با یکدیگر درگیر بوده و کاخ سفید هواوی را به جاسوسی برای دولت چین محکوم کرده و علت دستگیری مدیر ارشد امور مالی هواوی در کانادا نیز درخواست دولت آمریکا و وارد آمدن اتهام دور زدن تحریم‌های ایرانی به این شرکت بوده است.

وانژو دختر مؤسس شرکت هواوی نیز هست و به نظر نمی‌رسد افشای این موضوع که وی علاقه زیادی به استفاده از محصولات اپل و نه تولیدات خود هواوی دارد، به نفع این شرکت چینی تمام شود.

این در حالی است که برخی شرکت‌های فناوری آمریکایی از استفاده کارمندان خود از تولیدات شرکت‌های رقیب به خصوص در محیط کار چندان استقبال نمی‌کنند.

از سوی دیگر باید توجه داشت که تولیدات هواوی در سال‌های اخیر کیفیت مطلوبی داشته‌اند و به عنوان مثال لپ تاپ میت بوک پرو ایکس هواوی از سوی برخی کارشناسان بهترین لپ تاپ بازار لقب گرفته است. در این شرایط مشخص نیست، چرا مدیر ارشد امور مالی هواوی تمایلی به استفاده از لپ تاپ‌های تولیدی خود این شرکت نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان