حرکت ریسکی کمیته داوران برای دربی که داوران قدیمی تائیدش کردند!

اشکان خورشیدی به احتمال خیلی زیاد دربی روز دهم فروردین را سوت خواهد زد. او بعد از تورج حق وردی شاید دومین داور وطنی است که خارج از لیست داوران الیت ایران صاحب سوت دربی می‌شود. داوری که مثل زرگر حتی تجربه و توالی سوت زدن بازی‌های مهم را ندارد.

حرکت ریسکی کمیته داوران برای دربی که داوران قدیمی تائیدش کردند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از اعلام لیست داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر به نظر می رسد که اشکان خورشیدی داور دربی روز دهم فروردین باشد. چراکه برای همه بازی داور انتخاب شده به جز بازی استقلال و پرسپولیس. همچنین تمامی داوران در لیست حضور دارند به جز اشکان خورشیدی.

به همین دلیل خورشیدی به احتمال فراوان دربی حساس نوروزی را سوت می زند. این انتخاب از سوی کمیته داوران خیلی ریسکی و عجیب است.

البته قرار بود برای این دربی از کمک داور ویدئویی هم استفاده شود اما به دلیل عدم تهیه زیرساخت لازم، چنین مجوزی برای فدراسیون ایران صادر نشده است و خورشیدی با دو داور پشت دروازه اضافه این بازی را قضاوت خواهد کرد، مثل اکثر بازی‌های دیگر لیگ.

خورشیدی یکی از داوران نسل فغانی است که نتوانست هیچ وقت الیت شود و امتیازهای لازم را کسب کند. او که به تازگی در لیست منفورین ابدی 4 نفره قلعه‌نویی قرار گرفته است، پیش از این راهی تورنمنت های بین المللی نشده و این به نوعی مهم ترین بازی زندگی خورشیدی است که در آن قضاوت خواهد کرد.

خورشیدی تا پیش از این فقط در دربی 84 به عنوان داور چهارم حضور داشته. همچنین شنیده می شود خورشیدی بعد از دربی به زودی قصد خداحافظی از دنیای داوری را دارد و به همین دلیل قضاوت بازی دهم فروردین می تواند هدیه ای از سوی کمیته داوران برای خورشیدی باشد.

مسابقه‌ای که فارغ از حساسیتش ، یک مهمان مهم هم ممکن است داشته باشد، کسی که اسمش است پیر لوئیجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا.

41257

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان