حسن معجونی: سال گذشته حمایت دولت از هنر اعمال نشد

حسن معجونی بازیگر تئاتر و سینما است و در حوزه کارگردانی تئاتر هم با آثار متعددی فعالیت دارد. سال ۱۳۹۷ فیلم «خوک» با بازی این هنرمند روی پرده رفت و بسیاری از منتقدان از ایفای نقش این بازیگر استقبال کردند

حسن معجونی: سال گذشته حمایت دولت از هنر اعمال نشد

حسن معجونی بازیگر تئاتر و سینما است و در حوزه کارگردانی تئاتر هم با آثار متعددی فعالیت دارد. سال 1397 فیلم «خوک» با بازی این هنرمند روی پرده رفت و بسیاری از منتقدان از ایفای نقش این بازیگر استقبال کردند. معجونی درباره اتفاق های ناخوشایند سال گذشته درسینما به بانی فیلم توضیح می دهد:« سال گذشته بیشتر اتفاق های حرفه ما منفی بوده و برای همین نمی توانم به یک موضوع خاص در خاطرات سال گذشته اشاره کنم. با این حال انتقادی نسبت به عملکرد دولت در زمینه افزایش قیمت بلیت سینما وتئاتر دارم. ببینید! گرانی در همه جای جهان و طی دوران ناگزیر وجود دارد. وقتی بلیت تئاتر را گران کردند، هیچ گونه سوبسید برای تماشاگر قائل نشدند و در گذشته اندک مبلغی به عوامل تئاتر پرداخت می کردند که این پرداختی هم دیگر حذف شده است. حال اخیراً با شنیدن صحبت هایی از سوی شورای صنفی در خصوص گرانی بلیت سینما، به این فکر می کنم که آیا همچنان دولت هیچ حمایتی از خود اعمال نخواهد کرد؟».
این بازیگر در ادامه می گوید:«اکران فیلم «آشغال های دوست داشتنی» تنها رویداد خوشایند سال گذشته محسوب می شود. فیلمی که بعد از سال ها توقیف بالاخره رنگ اکران را به خود می بیند و این اتفاق مهمی برای سینما است».
معجونی در پایان اشاره می کند:«دو فیلم بازی کرده ام و منتظر اکرانشان در سال آینده هستم و همچنین به شدت در حال تمرین برای نمایش هایی هستم که در سال آینده روی صحنه خواهم برد».

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان