رسول نجفیان: سال ۹۷ را با شاهنامه خوانی گذراندم

چشمان مان را ببندیم و آرزو کنیم

رسول نجفیان: سال 97 را با شاهنامه خوانی گذراندم

چشمان مان را ببندیم و آرزو کنیم

رسول نجفیان از جمله هنرمندانی است که در کنار بازیگرانی همواره دغدغه شاهنامه خوانی را هم داشته و دارد و امیدوار است که یک روز بتواند داستانهای ادبیان کهن را در تلویزیون بسازد. وی در این باره به بانی فیلم گفت: فقط می توانم بگویم سال 97 را با شاهنامه خوانی گذراندم. چون همواره شاهنامه خوانی جزو اولویت های من در کار است. ضمن اینکه نمایش «زال و سیمرغ» را هم با گروه خودم تمرین کردیم. از طرفی سریال «عین. شین. قاف» را با قاسم جعفری کار کردم. البته کارهای دیگری را هم انجام دادم اما خیلی حضور ذهن ندارم. اما فکر می کنم کارهای اصلی را که در طول سال انجام دادم، گفتم.
وی همچنین درباره بدترین و بهترین اتفاق کاری خود ادامه داد: فکر می کنم بهترین کاری که همیشه باید انجام بدهم و آرزو دارم این است که داستان های شاهنامه را با یک گروه بزرگ به صحنه ببرم و تلخ ترین حادثه هم این است که نتوانستم این کار را انجام بدهم.
نجفیان در پایان نیز درباره چشم اندازی که برای سال جدید پیش بینی می کند هم بیان کرد: من فکر می کنم همیشه باید امیدوار بود. ما بعضی وقتها فکر می کنیم که واپس گرا شده ایم و همه چیز به قبل بازگشته است. اما واقعیت این است که اصلا اینگونه نیست. ما جوانهای بسیاری را داریم که همواره کارهای خلاقانه ای انجام می دهند. چون من همیشه معتقدم که هنر هیچ وقت نمی میرد. از آنجایی هم که به سخن جناب سعدی اعتقاد دارم که: «محال است که هنرمندان بمیرند و بی هنران جایشان گیرند…» بر این اساس امیدوارم که هنر روز به روز شکوفا شود. چون جامعه ای که با هنر بیگانه باشد، پر از فساد و بدی و غفلت می شود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان