خواستگاری پسر افغان از دختر مورد علاقه اش در برنامه پربیننده ایرانی +ویدئو

️پخش تلویزیونى خواستگارى خبرساز به سبک نو در برنامه عصر جدید توسط یک پسر افغان.

خواستگاری پسر افغان از دختر مورد علاقه اش در برنامه پربیننده ایرانی +ویدئو

علیرضا یعقوبی، شرکت‌کننده برنامه جدید و پربیننده «عصر جدید» که با برادرش در این مسابقه شرکت کرد و توانست نظر مثبت داوران را جلب کند، از یکی از آشنایانش که با پدر و مادرش در استودیو حضور داشت، خواستگاری کرد.
در این ویدئو می توان مشاهده نمود که روی لباس این پسر، پرچم ایران و افغانستان در کنار هم دیده می‌شود که در به نظر می رسد جهت نزدیکی دو کشور طراحی شده بود.

نکته جالب و عجیب این اقدام رواج خواستگاری به سبک غربی بود. بدیت ترتیب که پسر با حرکتی آکروباتیک و  زانو زدن در مقابل دختر حلقه‌ای به او داد و با تشویق تماشاگران حاضر در استودیو همراه شد. این که کمتر کسی از حظار از این نوع خواستگاری کردن تعجب نمی کند را می توان به نوعی قبول آرام آرام این سبک خواستگاری در میان بسیاری از کشورهای جهان منجمله ایران اشاده کرد.

یاد آور می شویم که انتشار ویدئویی از یک خواستگاری وسط یک پاساژ در اراک در اسفند ماه گذشته ، کار دست این دختر و پسر داد و کارشان به دادسرا و بازداشت رسید.
در ذهن بسیاری از کاربران این سوال مطرح شده است که آیا در رابطه با این خواستگاری، همچون خواستگاری دختر و پسر اراکی که چندی پیش به خاطر سبک غربی خواستگاری بازداشت شدند، کسى احضار و بازداشت نشده است؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان