ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فعالیت ۳۰ درصدی خطوط تاکسیرانی در تهران/ هیچ افزایش قیمتی در سال جدید نداشتیم

فعالیت 30 درصدی خطوط تاکسیرانی در تهران/ هیچ افزایش قیمتی در سال جدید نداشتیم

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به فعالیت 30 درصدی خطوط تاکسیرانی تهران گفت: تاکنون افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشتیم.

فعالیت 30 درصدی خطوط تاکسیرانی در تهران/ هیچ افزایش قیمتی در سال جدید نداشتیمابراهیمی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت کاری تاکسی‎‌ها در روز‌های پایانی سال 97 و فعال بودن تمام ناوگان، اظهار کرد: در روز‌های نوروز که نیمی از آن تعطیلی رسمی است، استفاده از تاکسی‌های خطی و حمل و نقل عمومی کمتر شده و مردم خانوادگی سفر کرده یا از سفر‌های دربستی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود 30 درصد خطوط تاکسی‌های خطی در ایام نوروز فعال هستند، گفت: به ناظران خطوط، از پیش از عید آمادگی فعالیت تاکسی‌ها اعلام شده، تا شیفتی در ایام عید خالی نباشد و روند خدمت‌رسانی به مردم به طور صحیح و کامل انجام شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: حدود 35 هزار تاکسی خطی در شهر تهران داریم که 30 درصد آن‌ها و به صورت شیفت بندی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 35 هزار تاکسی تلفنی و گردشی برای سرویس دربستی و مسیر کوتاه در روز‌های عادی فعال هستند، تصریح کرد: تاکسی‌های تلفنی و گردشگری هم در ایام نوروز، در مسیر‌ها و ایستگاه‌های مشخص در 11 نقطه‌ای که شهرداری و ستاد گردشگری اعلام کرده‌اند، آماده خدمت‌رسانی به تهرانی‌ها و گردشگران هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه هنوز هیچ افزایش کرایه‌ای در سال جدید اعلام نشده است، افزود: افزایش نرخ کرایه تاکسی صرفا پیشنهاداتی است که به شورای شهر و فرمانداری رفته، اما هنوز تصویب شده است؛ بنابراین هنوز هیچ افزایش کرایه‌ای نداریم.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: گشت‌های کنترل نظارت در ایام نوروز بر فعالیت خطوط نظارت داشته و به صورت محسوس و غیر محسوس آن‌ها را رصد می‌کنند، اما چنانچه مردم با درخواست راننده مبنی بر دریافت مبلغی بیشتر از نرخ مصوب، روبرو شدند، از طریق سامانه 1888 موارد تخلف را اعلام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان