سیل مصرف بنزین کشور را کاهش داد

مصرف بنزین سراسر کشور در روز یکشنبه چهارم فروردین‌ ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر ثبت شد که این رقم در مقایسه با نخستین روزهای سفرهای نوروزی با کاهش قابل توجه روبه‌رو شده است.

سیل مصرف بنزین کشور را کاهش داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه، 94 میلیون و 400 هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با نخستین روزهای تعطیلات نوروزی کاهش یافته است.

 به نظر میرسد دلیل کاهش نسبی مصرف بنزین در مقایسه با روزهای گذشته وضعیت نامساعد جوی و بارش های سیل آسا در سراسر کشور باشد.

مصرف بنزین کل کشور در آخرین روز سال 97 (چهارشنبه، 29 اسفندماه) رکورد 135 میلیون و 800 هزار لیتر را ثبت کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 96 با 104 میلیون و 960 هزار لیتر، 30.4 درصد افزایش یافته بود.

براساس اعلام این شرکت، مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال (چهارم فروردین‌ماه 97 با رقم 93 میلیون و 383 هزار لیتر) 1.1 درصد افزایش یافته است.

محمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این از ذخیره‌سازی 2 میلیون و 170 هزار لیتر انواع فرآورده در فروشندگی‌های روستایی و توزیع سوخت رایگان در مناطق سیل زده استان گلستان و مازندران و توزیع بیش از 50 هزار لیتر سوخت رایگان به مردم و خودروهای امدادی خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان