روابط عمومی ارتش اعلام کرد؛

آمادگی یگان‌های پروازی ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان

روابط عمومی ارتش ضمن اعلام آمادگی یگان‌های پروازی برای امداد رسانی به سیل زدگان اعلام کرد:امدادرسانی به سیل زدگان از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شده است.

آمادگی یگان‌های پروازی ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی بارش شدیدی باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز، امدادرسانی به سیل زدگان از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شده و 150 خانوار در این یکان اسکان داده شدند.

علاوه بر این، چندین تخته پتو در میان مسافران نوروزی و مردم گرفتار در سیل توزیع و همچنین از صبح امروز با صبحانه از مردم مستقر در مساجد و حسینیه‌های این پایگاه هوایی پذیرایی صورت گرفت و به سرعت تمهیدات لازم برای ادامه استقرار مردم اندیشیده شده است.

مهمانسراها، مساجد و سالن‌های ورزشی این پایگاه برای اسکان اضطراری مردم تجهیز و آماده شده است.

همچنین بیمارستان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز از روز گذشته با کلیه امکانات پزشکی در حال آماده باش و خدمت رسانی است.

پایگاه هوایی شهید دوران با کلیه کارکنان پایور و وظیفه جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان توجیه شده و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

همچنین تمامی امکانات سخت‌افزاری و یگان‌های پروازی این نیرو نیز در صورت لزوم، آماده خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان خواهد بود.

بنا بر این گزارش، نیروی هوایی ارتش با توجه به دستور اخیر فرمانده کل قوا مبنی بر مشارکت بیشتر نیروهای مسلح در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، آمادگی خود را برای همکاری با سایر سازمان‌ها و نهادهای امدادی دخیل در امر کمک به حادثه‌دیدگان اعلام می‌کند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان