روحانی: اگر سدهای خوزستان نبودند الان مشخص نبود چه وضعی در استان خوزستان داشتیم

روحانی رییس جمهوری کشورمان با بیان اینکه سدهای خوزستان در کنترل سیلاب ها موثر هستندگفت: اگر سدهای خوزستان نبودند الان مشخص نبود چه وضعی در استان خوزستان داشتیم و این موضوع نشان دهنده تاثیر آنها در کنترل سیلاب هاست.

روحانی: اگر سدهای خوزستان نبودند الان مشخص نبود چه وضعی در استان خوزستان داشتیم

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، جلسه ستاد بحران به ریاست روحانی روز سه شنبه ششم فروردین به صورت ویدئو کنفرانس با ستادهای بحران در سراسر کشور برگزار شد. در این جلسه نمایندگان تمام دستگاه های مسئول در خصوص سیل در استان های کشور حضور داشتند و استانداران و سایر مسوولان استانی از طریق ویدئو کنفرانس از وضعیت استان ها و اقدامات انجام شده گزارش دادند.

حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد بحران گفت: رها سازی آب باید به تدریج صورت گیرد تا این آبها به صورت آرام وارد رودخانه ها شود.

وی خطاب به استاندار خوزستان بیان کرد: تصمیماتی که تاکنون در خوزستان اتخاذ شده مناسب و درست بوده است. به فکر مسافران نوروزی باشید اینها آمادگی برای بارندگی شدید ندارند و چادر های کوچکی همراه دارند لذا هر کمکی که لازم است به مسافران نوروزی انجام شود.

در این نشست هشت استان در معرض سیلاب گزارشی از اقدامات و پیش بینی های خود را اعلام کردند.

استان خوزستان به دلیل قرار گرفتن در پایین دست استانهای پر بارش در معرض سیلاب قرار دارد و از سه روز پیش این استان به حالت آماده باش درآمده به طوریکه استاندار خوزستان خروج فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی از استان را ممنوع اعلام کرد.

214214

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان