یورش علی‌منصور به سپاهان با نام‌های آشنا؛

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن در دربی اصفهان

بعید است علیرضا منصوریان نسبت به بازی های قبلی در ترکیب تیمش تغییری ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهند رفت. این بازی که دیدار معوقه دو تیم محسوب می‌شود، از ساعت 16 برگزار خواهد شد و علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی، در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن خواهد بود. او در چند فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه ذوبی ها داشته و توانسته جای خود را محکم کند. در مقابل او هادی محمدی و وحید محمدزاده قرار خواهند گرفت و فخرالدینی و ابراهیم زاده نیز در دو سمت راست و چپ دفاع بازی می‌کنند.

ذوبی ها خط هافبک 4 نفره ای را خواهند داشت که به احتمال زیادی حمید بوحمدان، علیرضا چراغعلی، مهران درخشان مهر و محمدرضا حسینی در آن بازی می‌کنند. چراغعلی جوان که احتمالا کم‌تجربه‌ترین بازیکن زمین است، باتوجه به درخشش در بازی های قبلی امیدوار است که در دربی اصفهان نیز خوش بدرخشد.

در خط حمله نیز مطهری و اوساگوانا بازی میکنند. مطهری هم در بازی با استقلال خوزستان، درخشان ظاهر شد و حالا امید نخست منصوریان برای گلزنی محسوب میشود.

منصوریان روی نیمکت مهره هایی چون نژادمهدی، نیک نفس و عباسی را نیز خواهد داشت که می‌توانند باتوجه به روند مسابقه وارد زمین شوند.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برای دربی اصفهان:

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، مهران درخشان مهر، علیرضا چراغعلی، محمدرضا حسینی، کریستین اوساگوانا، ارسلان مطهری.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان