پیشنهاد مجلس برای کنکوری‌های مناطق سیل‌زده

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تقاضای به تعویق انداختن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 گفت: وضعیت دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که امسال هم کنکور دارند و هم باید در امتحانات نهایی شرکت کنند به صورت ویژه لحاظ خواهد شد.

به گزارش «تابناک» فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: به تازگی صحبتی را با رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس داشتم تا جلسه‌ ویژه‌ای را برای بررسی وضعیت دانش‌آموزان در این مناطق برگزار کنیم.

وی افزود: با وزیر آموزش‌وپرورش نیز صحبت کردم تا حتما برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که امسال باید در کنکور کارشناسی شرکت کنند و از سوی دیگر امتحان نهایی هم دارند، تمهیداتی اندیشید؛ وضعیت این دانش‌آموزان به صورت ویژه لحاظ خواهد شد و در جلسه‌ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور مسئولان آموزش‌وپرورش، تصمیمات مناسب اتخاذ خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی دیگر از پیشنهادات این کمیسیون به تعویق انداختن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 98 است چرا که اکثر دانشجویان درگیر کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان