اوئسکا ۰ - ۰ بارسلونا؛ شب آرام آبی اناری ها

بارسلونا در شبی آرام به نتیجه ۰-۰ برابر اوئسکا رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری که بسیاری از ستاره های خود را در اختیار نداشته و تنها یک موقعیت گل مهیا کرد، در نهایت به تساوی بدون گل برابر اوئسکا رضایت داد تا شانس خود برای فتح لالیگا را افزایش دهد.
 

بر خلاف انتظار، این اوئسکا بود که بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 12 صاحب فرصت خوبی برای زدن گل اول به بارسلونا شد اما ضربه سر آویلا با اختلاف کمی از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

4 دقیقه بعد بارسلونا تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت اما ضربه عثمان دمبله در موقعیتی تک به تک و در فاصله ای نزدیک با مهار فوق العاده سنگربان اوئسکا همراه شد و این موقعیت از دست رفت.

 

 

 

در دقیقه 18 این بار جیسون موریو با یک ضربه سر می توانست دروازه اوئسکا را باز کند اما این بار نیز سانتاماریا با واکنشی به موقع مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 21 بواتنگ در محوطه جریمه صاحب بخت مناسبی برای گلزنی شد اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه اوئسکا به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این اوئسکا بود که می توانست روی یک ضربه کرنر به گل اول بازی دست یابد اما حضور به موقع مدافعان بارسلونا مانع رخ دادن این اتفاق شد. در اواخر نیمه بواتنگ در محوطه اوئسکا صاحب بخت گلزنی شد اما تعلل او باعث سر رسیدن مدافع حریف گشت و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اوئسکا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس با ضربه سر آلویا و ضربه گالگو می توانست به گل اول برسد اما تراشتگن عکس العمل بسیار خوبی از خود نشان داد.

 

دقایقی بعد دمبله در گوشه محوطه صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد اما حضور به موقع مدافعان اوئسکا باعث از دست رفتن این توپ گشت.

 

 

در دقیقه 70 اوئسکا با نواختن یک ضربه ایستگاهی روی دروازه بارسا خطرساز شد اما مدافعان تیم مهمان به خوبی توپ را دفع کردند. در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و به نظر می رسید بارسا از کسب همین یک امتیاز نیز رضایت دارد.

 

در دقیقه 85 آویلا با حرکتی خوب می توانست گل برتری اوئسکا را به ثمر برساند اما تکل به موقع تودیبو مانع رخ دادن این اتفاق شد تا در نهایت این دیدار کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان