واکنش رسمی مدیر فنی به خط خوردن سه بازیکن

سه بازیکن خوب تیم ملی فوتسال بانوان به تازه ترین اردوی این تیم دعوت نشده اند که یکی از آنها فرازنه توسلی دروازه بان تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در این باره به سایت فدراسیون فوتبال می گوید: وقتی بازیکنی به اردو دعوت می شود مگر قرار است تا آخر عمر به اردوی تدارکاتی دعوت شود؟ اینکه بازیکنان مختلفی سال های زیادی برای این تیم ملی زحمت کشیده و افتخار آفرین بوده اند جای تقدیر  دارد اما معتقدم باید میدان را برای جوان تر ها آماده کرد و به آنها فرصت داد. برخی این دو اردو را حضور نداشتند. فکر می کردیم بازهم حضور نخواهند داشت و شانس را به دیگر بازیکنان دادیم تا جوان تر ها خودشان را نشان دهند و  به همین دلیل از آنها دعوت نشده است. انشالله در اردوهای بعدی تدابیر ویژه تری را برای حضورشان در نظر می گیریم.

گفتنی است اردوی جدید تیم ملی فوتسال بانوان از 26 تا 31 فروردین در حالی در کمپ تیم های ملی برگزار می شود که این اردو سه غایب بزرگ خواهد داشت. فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و آرزو صدقیانی زاد که بازیکنان تیم نامی نو هستند. تیم ملی فوتسال بانوان ایران قرار است اردیبهشت ماه در تورنمنت چهارجانبه روسیه حاضر شود و با تیم های میزبان، پرتغال و اسپانیا بازی کند. این سه بازیکن در دو اردوی گذشته تیم ملی فوتسال بانوان ایران حاضر نشدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان