فوتبال جهان؛ ارنستو والورده: فرصت مناسبی برای استفاده از سیستم چرخشی بود/ چمن ورزشگاه بلند بود

فوتبال جهان - ارنستو والورده درباره جوان کردن ترکیب تیمش مقابل اوئسکا توضیحات جالبی داد.

فوتبال جهان؛ ارنستو والورده: فرصت مناسبی برای استفاده از سیستم چرخشی بود/ چمن ورزشگاه بلند بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، ترکیب عجیب تیمش مقابل اوئسکا را نتیجه برآوردهایش پس از برتری هفته قبل مقابل اتلتیکومادرید دانست. سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی بدون گل در غیاب ستارگانش در بازی هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: دوست داشتیم بازی را ببریم اما شرایط خاصی داشت. بازی سنگینی در منچستر داشتیم و دوباره یک جدال  سنگین دیگر در روز سه‌شنبه داریم. در تورنمنتی که بسیار برای ما اهمیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقویم بازی‌ها و فاصله خوبی که با تیم دوم در جدول داشتیم، به نظرم زمان مناسبی برای استفاده از سیستم چرخشی بود. از طرفی ما به غیر از تغییرات فراوان در نفرات، سیستم تیم را هم عوض کردیم،  آن هم با حضور بازیکنان جدید.  با توجه به همه شرایط و خصوصا اینکه اوئسکا در هر بازی برای مرگ و زندگی  می‌جنگد، دیدار خوبی بود. گرچه می‌توانستیم بهتر کار کنیم اما مطمئنا اگر اتلتیکو مادرید را نبرده بودیم، ترکیب متفاوتی راهی زمین می‌شد.

او در ادامه افزود: هر چه از بازی گذشت واگی، پویگ و تودیبو  بهتر کار کردند و جا افتادند. هر 3  مطابق انتظار بازی را با کمی اضطراب شروع کردند که برای اولین بازی عادی است. فراموش نکنیم  این بازی در بالاترین سطح برگزار می‌شد. اینکه آنها توانستند فرصت بازی در این سطح را پیدا کنند، اتفاق مهمی بود. تودیبو قد و قامت خوبی دارد و در نبردهای یک به یک هم خوب بود. واگی خودش را در موقعیت‌های مناسب قرار می‌داد و عالی بازی کرد، درست مثل ریکی. پویگ حضور به موقعی در لحظات مناسب داشت و خودش را پنهان نمی‌کرد، البته وضعیت چمن هم به او و دیگر بازیکنان کمکی نمی‌کرد. چمن بلند بود و توپ به کندی  حرکت می‌کرد. در نیمه دوم مردد بودم  تودیبو را تعویض کنم یا نه چون یک کارت داشت و احتمال داشت با اخراجش کار برای ما دشوارتر شود اما در نهایت تصمیم گرفتم او تا پایان بازی کند. شرایط خاصی بر تیم حاکم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان