با اعلام قاضی مسعودی مقام؛

وزیر احمدی نژاد جلوی چشمان مردم شلاق می‌خورد!

رئیس شعبه سه دادگاه ویژه گفت: نظر ما این است حکم شلاق اعضای هیئت مدیره بانک سرمایه جایی اجرا شود که منظر مردم باشد.

وزیر احمدی نژاد جلوی چشمان مردم شلاق می‌خورد

وزیر احمدی نژاد جلوی چشمان مردم شلاق می خوردبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی مسعودی مقام رئیس شعبه سه دادگاه ویژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده حسین هدایتی در 6 جلسه رسیدگی شد که هر جلسه بیش از 7 ساعت طول کشید و امروز ختم رسیدگی اعلام شد.

وی با بیان اینکه این پرونده 10 هزار صفحه و 60 جلد است که بیش از 300 ساعت روی آن با کارشناسان بحث شده افزود: یک هفته فرصت ارسال لایحه دفاعیه داده می‌شود و پس از یک هفته رای صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید؛ ماجرای رشوه‌های میلیاردی حسین هدایتی به مدیران بانک سرمایه و وزیر دولت نهم چیست؟


مسعودی مقام با اشاره به اینکه امروز حکم متهمان پرونده بانک سرمایه در 151 صفحه منتشر می‌شود، تاکید کرد: هفدهم فروردین حکم تحویل دادسرا شده و وظیفه دادستان است که آن را اجرا کند؛ طبق تماس تلفنی هم خواستار اجرای حکم شدیم.

وی اظهار کرد: پرونده آقای هادی رضوی به دادگاه آمده است. کیفرخواست پرونده برخی از اعضای هیأت مدیره هم صادر شده است.

قاضی مسعودی مقام  با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای ضبط اموال تمام متهمان پرونده پتروشیمی و بانک سرمایه انجام شده است، بیان کرد: آقای شیرعلی از متهمان پتروشیمی از کشور خارج شده و متواری است.

رئیس شعبه سه دادگاه ویژه ادامه داد: آقای یقینی متهم پرونده هدایتی فراری است، اما از کشور خارج نشده است.

قاضی مسعودی مقام در رابطه با اینکه حکم شلاق اعضای هیئت مدیره بانک سرمایه کجا اجرا می شود، گفت: نظر ما این است که حکم جایی اجرا شود که منظر مردم باشد.

گفتنی است؛ مسعودی مقام پیش از این در رابطه با حکم متهمان پرونده بانک سرمایه اظهار کرد: حکم سه متهم بانک سرمایه و اعضای هیئت مدیره از جمله علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه صادر و  ابلاغ می‌شود.

به گفته وی  این سه تن به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائمی از مشاغل دولتی محکوم شده‌اند.

 

پرونده هادی رضوی به دادگاه ارسال شد

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان